هیاتهای مذهبی شیوه نامه‌های مقابله با کرونا را رعایت کرده‌اند

خانه / پیشنهاد ویژه / هیاتهای مذهبی شیوه نامه‌های مقابله با کرونا را رعایت کرده‌اند

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: هیات های مذهبی تا کنون در همه جا شیوه نامه‌های مقابله با کرونا را رعایت کرده اند و در ماه رمضان هم همین گونه خواهد بود.

هیاتهای مذهبی شیوه نامه‌های مقابله با کرونا را رعایت کرده‌اند

هیاتحجت الاسلام محمد قمی روز یکشنبه در دومین نشست شورای عالی شبکه هیات و تشکلهای دینی کشور در مشهد افزود: معمولا جلسات هیاتهای مذهبی با فاصله مشخص افراد و معمولا در فضای باز برگزار شده است و در فضای بسته نیز دستورالعمل آن مشخص و دقیق و تاکنون طبق آن رعایت شده است.

وی ادامه داد: قلب جامعه ایرانی برای خدا و اهل بیت علیهم السلام می‌تپد و ماه مبارک رمضان هم در این راستا برای جامعه موضوعیت دارد و ضرورت نیازهای روحی و معنوی جامعه است.

هیاتهای مذهبی شیوه نامه‌های مقابله با کرونا را رعایت کرده‌اند

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: عوامل بقای انقلاب همان عوامل ایجاد آن است و مجالس مذهبی و قرآن از جمله عوامل موثر در ایجاد انقلاب بود لذا  همه افراد تریبون دار و مطرح باید نسبت به عدم برگزاری مجالس ماه رمضان حساس باشند و واکنش نشان دهند.

قمی افزود: با مسوولان مرتبط در خصوص برگزاری مجالس ماه مبارک رمضان باید حرف متقن، علمی، محکم و گسترده بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا برنامه ریزی برای اقدامات موثر در ماه مبارک رمضان، توسعه اقدامات هماهنگ فرهنگی در حوزه شبکه‌های مردمی، نظام مند کردن برنامه‌های اجرایی شبکه هیات محور، پرهیز از موازی کاری، برنامه ریزی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی و تمهیدات لازم در مورد برگزاری محرم امسال از جمله محورهایی بود که شرکت کنندگان در این نشست مطرح کردند.

دومین نشست شورای عالی شبکه هیات و تشکلهای دینی کشور تا فردا در مشهد ادامه دارد.

منبع: ایرنا

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *