زندگی شخصی امام خامنه ای زیر سطح متوسط است

خانه / پیشنهاد ویژه / زندگی شخصی امام خامنه ای زیر سطح متوسط است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه کاشان، تصریح کرد: ندگی شخصی مقام معظم رهبری زیر سطح متوسط می باشد و بیشترین حشر و نشر ایشان با فقرا، مستمندان، نیازمندان، خانواده شهدا و جانبازان است.

زندگی شخصی امام خامنه ای زیر سطح متوسط است

هیاتحجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی،در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه کاشان، در مصلای بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف این شهر با تبریک فرار سیدن ماه مبارک رمضان، به تاریخچه دینی، علمی و فقهی کاشان اشاره کرد و گفت: دارالمومنین کاشان در داشتن علما، بزرگان، فضلا و نخگبان علمی، دینی و سیاسی در سطح کشور کم نظیر است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، به ابعاد شخصیتی، اخلاقی، دینی و آثار علمی ملامحسن فیض کاشانی اشاره کرد و بر بهره مندی از آثار علمی و فقهی این عالم بزرگ تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله کاشانی یکی از شخصیت های بزرگ و به نام کاشان است، اظهار کرد: ایشان کسی بود که یک تنه با ایستادن در مقابل استعمار انگلیس، نقش اساسی را در ملی کردن صنعت نفت ایجاد کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: مرحوم آیت الله کاشانی معتقد بود که صنعت نفت متعلق به مردم ایران می باشد و به هیچ عنوان تعلق به انگلیس ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی به استقبال کم نظیر مردم کاشان در سفر مقام معظم رهبریاشاره کرد و گفت: مردم دارالمومنین کاشان انصافا پذیرایی بسیار کم نظیری از رهبر عزیز انقلاب در این شهر داشتند.

وی با بیان اینکه مردم ایران دین دارند، یادآور شد: ملت عزیز کشورمان هیچ موقع به خاطر گرانی و نارسایی های اقتصادی و معیشتی دست از دین بر نمی دارند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه ملت ایران از وجود رهبری برخوردار است که جلوتر از دیگران حرکت می کند، افزود: زندگی شخصی مقام معظم رهبری زیر سطح متوسط می باشد و بیشترین حشر و نشر ایشان با فقرا، مستمندان، نیازمندان، خانواده شهدا و جانبازان است.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در دوران قبل از کرونا هفته ای یک بار به دیدن خانواده شهدا می رفتند، ادامه داد: رهبر عزیز انقلاب در دیدار هایی که با خانواده شهدا دارند، علاوه بر نوازش فرزندان شهدا، مشکلات آنها را برطرف می کنند.

زندگی شخصی امام خامنه ای زیر سطح متوسط است

وی در ادامه با قدردانی از حضور پر شور مردم دارالمومنین کاشان در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید کاشان، ابراز کرد: من اساسات پاک شما مردم ولایی و شهید پرور کاشان را به مقام معظم رهبری منتقل خواهم کرد .

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با تاکید بر اجرای دستور مقام معظم رهبری توسط نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه کاشان، گفت: امام جمعه جدید کاشان بنا به دستور مقام معظم رهبری علاوه بر رسیدگی به خانواده معظم شهدا، فقرا و مستمندان، نسبت به رفع مشکلات آنها نیز باید تلاش نماید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به سوابق حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه جدید کاشان اشاره کرد و گفت: این روحانی عزیز علاوه بر اینکه رزمنده دوران دفاع مقدس و وابسته به خانواده شهدا می باشد، از سوابق ارزشمند علمی و تبلیغی نیز برخوردار است.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین حسینی به دلیل اینکه از چهره های شناخته شده حوزوی و علمی کشور می باشد، امیدواریم بتواند با کمک مردم، روحانیون و مسئولان در جهت رفع مشکلات منطقه موفق باشد.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در پایان با قدردانی از مرحوم آیت الله سیدمهدی یثربی رحمه الله و آیات نمازی و سلیمانی امامان جمعه اسبق و سابق کاشان، گفت: از خداوند متعال می خواهیم ما را قدردان نظام و رهبری قرار بدهد.

قبل از اقامه خطبه های نماز جمعه کاشان، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلیمین سیدسعید حسینی به سمت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان را قرائت کرد.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *