سخنرانی حجت الاسلام عالی - تاثیر ولایت بر جامعه

سخنرانی حجت الاسلام عالی | تاثیر ولایت بر جامعه

خانه / اختصاصی هیأت / سخنرانی حجت الاسلام عالی | تاثیر ولایت بر جامعه

حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی در سخنان خود ضمن اشاره به نقش نسل اول انقلاب در انتقال این تجربه عظیم انقلاب اسلامی به بیان نکاتی من باب تاثیر ولایت بر جامعه اسلامی پرداختند.

سخنرانی حجت الاسلام عالی – تاثیر ولایت بر جامعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام؛ در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هیات رزمندگان اسلام با برگزاری مراسم ویژه این پیروزی عظیم و غلبه مستضعفین بر ظلم را گرامی داشت که به صورت زنده از رسانه اینترنتی مغناطیس تی وی و همچنین بخش سخنرانی آن از شبکه 3 سیما پخش شد. حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی در سخنان خود ضمن اشاره به نقش نسل اول انقلاب در انتقال این تجربه عظیم انقلاب اسلامی به بیان نکاتی من باب تاثیر ولایت بر جامعه اسلامی پرداختند.

سخنرانی حجت الاسلام عالی - تاثیر ولایت بر جامعه
سخنرانی حجت الاسلام عالی – تاثیر ولایت بر جامعه

گزیده ای از سخنان ایشان بدین شرح است خاطره ای از زبان جناب عسگراولادی و گفتگوی ایشان با امام خمینی رحمت الله علیه:

امام به من گفت آقای عسگر اولادی ما می خواهیم حرکتی را شروع کنیم در ایران که بعد از سی سال پرچم امیرالمومنین توی این کشور بره بالا این تازه قدم اول ماست. در قدم دوم کشورهای اسلامی که ذلیلانه دارند زیر چکمه های استعمار دست و پا می زنند از این ذلت بیاریم بیرون به سمت اسلام این قدم دوم ماست؛ و در قدم سوم، جهان که بر طبل کفر و بی خدایی می کوبد به سمت یک معنویت خواهی و عدالت خواهی سوق دهیم، تا وقتی این سه قدم رو برداشتیم امام زمان تشریف بیارند. آقای عسگر اولادی کار بزرگی در پیش داریم شما الان ترسیده اید؟ اگر از الان ترسیده اید برو کنار، کار بزرگی در پیش داریم. اما می دانست چه کاری انجام می دهد، امام می‌دانست این انقلاب همان ماموریت آخرالزمانی مردم ایران است امام می دانست چقدر دشمن در مقابل او خواهد بود از داخل و خارج؛ امام اینها را می دانست و شروع کرد این جور نبود که نفهمد چه کار می کند و بی گدار به آب بزند و به خط بزند ابداً این طور نبود. رضوان خدا و درود خدا بر آن پیر که چیزی که آن زمان دیگران (جوانان) در آینه نمی‌دیدند در خشت خام می‌دید. سال ۴۲-۴۳ ظلمت محض بود اصلاً هیچ خبری نبود. این بزرگترانی که در مجلس هستند من همیشه همه جا گفته ام اینهایی که سنشون اقتضا می کند زمان طاغوت را درک کرده اند. یکی از عبادت های آنها این است که بگویند آن زمان چگونه بوده است. بعضی از جوانان خیال می کنند خیلی آن زمان گل و بلبل بوده است. حلبی آباد را دیده اند نه گودهای اطراف تهران را دیده اند چیزی ندیده اند خیال می‌کنند همه چیز سرجایش بوده و خیلی گل و بلبل بوده است.

در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات می توانید فیلم کامل این سخنرانی را مشاهده و دریافت نمایید.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی

صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی با موضوع تاثیر ولایت بر جامعه قابل دریافت می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *