سردار دلها،عاشق و سرباز ولایت بود

خانه / استان ها / سردار دلها،عاشق و سرباز ولایت بود

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدرگفت: سید الشهداء مقاومت و سردار دلها، عاشق و سرباز ولایت بود و خداهم او را در چشم مردم دنیا و مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی عزیز کرد.

سردار دلها،عاشق و سرباز ولایت بود

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدرگفت: سید الشهداء مقاومت و سردار دلها، عاشق و سرباز ولایت بود و خداهم او را در چشم مردم دنیا و مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی عزیز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم سوگواری شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت شهادت سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در مصلی اولی الامر شهر لردگان برگزارشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ،با تسلیت شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و همرزمان شهیدشان ،در بخش اول سخنانش به بیان بخشی از فضایل آن بانوی نمونه جهان اسلام پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در دین اسلام جایگاه بسیار رفیعی دارد و ویژگی های بسیار ممتاز دارد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود:حضرت صدیقه طاهر سلام الله علیها معصومه است و11 امام شیعه از نسل آن حضرت هستند، سوره و آیاتی از قرآن مجید همچون سوره مبارکه کوثر، سوره انسان، آیات شریفه تطهیر و مودت در وصف آن حضرت و همسر و فرزندانش نازل گردیده است .

وی با اشاره به روایاتی از پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم گفت: رحمت العالمین می فرماید”دوستی و دشمنی با آن سبب خلقت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها به منزله دوستی و دشمنی با پیامبر خدا است” ، “آن حضرت سیدة نساء العالمین (بزرگ بانوی زنان جهانیان) است”.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی ادامه داد: حضرت صدیقه طاهر سلام الله علیها به همراه همسر گرامیش امیر و لایت حضرت علی علیه السلام و فرزندانش به عنوان اهل بیت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم هستند و به شدت مورد عنایت خاتم الانبیاءبودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پس از رحلت جانسوز پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم از حق امامت و ولایت که به تعیین الهی بود به شدت حمایت کرد و در این مسیر به شهادت رسیدند، آن حضرت اول شهیده راه ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در بخش دوم سخنانش به ولایتمداری، شجاعت، ایثار و فداکاری سردار دلها اشاره کرد و افزود: سید الشهداء مقاومت و سردار دلها، عاشق و سرباز ولایت بود و خداهم او را در چشم مردم دنیا و مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی عزیز کرد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به اینکه چرا امریکایی ها دست به چنین جنایت بزرگی زدند و اینکه چرا سردار عزیز جبهبه مقاومت را به شهادت رساندند گفت: پس از انهدام پهپاد آمریکایی توسط جمهوری اسلامی ایران، آمریکایی ها خود را تحقیر شده دیدند، سیلی محکمی که تکنولوژی و قدرت امریکا را به شدت تضعیف کرد و آغازی برای افول قدرت این کشور شیطانی در همه سطوح بود.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی ادامه داد: ماجرای آرامکو در عربستان، که امریکا داعیه تأمین امنیت آن را برعهده داشت و بارها گفته بودند که هیچ قدرتی توانایی نفوذ و زدن آن را ندارد اما همه جهان دیدند که در این زمینه با اقدام شجاعانه رزمندگان یمن در انفجار تأسیسات این مجموعه بسیار حساس و مهم باز شیطان بزرگ در جهان تحقیر و به شدت شکست خورد.

وی افزود: از زمان حضور آمریکایی ها در منطقه با میلیاردها دلار هزینه و هزاران نفر کشته و تلفات،ضمن خنثی سازی ترفندها و توطئه های شوم شیطان بزرگ، در دنیا تحقیر شدند، آمریکایی ها دلیل این همه تحقیر در جهان را در طراحی ها و قدرت نظامی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می دانستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در ادامه گفت: سپهبد شهیدسلیمانی به عنوان یک قدرت نظامی وسیاسی، بارها آمریکایی ها را در  منطقه به چالش کشید و در عراق، سوریه، یمن و… تحقیر کرده بود.

 روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان در پایان افزود: سردار سلیمانی در طول 63 سال عمر باعزت خود همیشه یک رزمنده ولایی بوده و پس از شهادت نیز به تعبیر امام خمینی (ره) با ریختن خون عزیزان ما، انقلاب ما تأیید و بیمه می شود. بنابراین شهادت سردار شهید سلیمانی انقلاب ما را بیمه کرد و اگر خبر شهادت مالک اشتر سیدعلی رسید بدانید این سرزمین صدها مالک اشتر دارد، خون سردار مایه حیات اسلام است.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *