سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

خانه / پیشنهاد ویژه / سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

پس از تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که به دستور مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (دام ظله العالی) صورت گرفت و رسالت تقریبی آن، اجرای این مهم بر عهده مجمع گذاشته شد.

سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  هیات رزمندگان اسلام، سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از تاریخ بیست و هفتم مهرماه لغایت دوم آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ در قالب وبینار برگزار می گردد.

تاریخچه

به دنبال اعلام هفته وحدت از سوی بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) و بر اساس راهبرد جمهوری اسلامی ایران در تقویت وحدت اسلامی بین مسلمانان، تصمیم به برگزاری کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، توسط متولیان و مسئولان امر گرفته شد. از سال هزار و سیصد و شصت و نه سازمان تبلیغات اسلامی متولی برگزاری چهار دوره از این کنفرانس بوده اما پس از تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که به دستور مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (دام ظله العالی) صورت گرفت و رسالت تقریبی آن، اجرای این مهم بر عهده مجمع گذاشته شد.

اهداف

هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، ایجاد اتحاد و همبستگی در بین مسلمانان، همفکری علماء و دانشمندان جهت تقریب دیدگاه‌های علمی و فرهنگی آنان ونیز بررسی و ارائه راهکارهای عملی جهت دستیابی به وحدت اسلامی و تشکیل امت واحده در جهان اسلام و حل مسائل و مشکلات مسلمانان و ارائه راه‌ کارهای مناسب در این خصوص است.

مهمانان

مهمانان کنفرانس بین المللی وحدت از بین شخصیت‌های فرهیخته، علماء و مفتیان و شخصیت‏های سیاسی کشورهای اسلامی، اساتید دانشگاه‌ها و سایر مجامع علمی و فرهنگی داخل و خارج کشور انتخاب می‌شوند. تاکنون صدها متفکر، عالم، اندیشمند و فعال فرهنگی و اجتماعی و سیاسی، از سراسر جهان و جمع کثیری از علماء و متفکران شیعه و اهل سنت از مناطق مختلف کشور در این کنفرانس شرکت کرده و به ارائه مقاله، سخنرانی و بیان دیدگاه‌های خود پرداخته‌اند.

صاحب‌نظران و پژوهشگران علاقه‌مند، می‌توانند جهت حضور در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به بخش ثبت‌نام مراجعه نمایند.

ثبت‌نام در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی
سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *