شبی با شهداء و نشست صمیمی رزمندگان در فلارد لردگان+تصویر

خانه / استان ها / شبی با شهداء و نشست صمیمی رزمندگان در فلارد لردگان+تصویر

مراسم شبی با شهداء و نشست  صمیمی جمعی از  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار کریمپور از فرماندهان دفاع مقدس  همزمان‌با اقامه نماز مغرب و عشاء در فلارد برگزار شد.

شبی با شهداء و نشست صمیمی رزمندگان اسلام در فلارد لردگان

مراسم شبی با شهداء و نشست  صمیمی جمعی از  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار کریمپور از فرماندهان دفاع مقدس  همزمان‌با اقامه نماز مغرب و عشاء در فلارد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این‌نشست صمیمی روشنعلی سعیدی، با تسلیت ایام شهادت‌ بی بی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علیها و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از امام جمعه فلارد و هیئت رزمندگان اسلام فلارد برای تشکیل این نشست صمیمی تقدیر و تشکر کرد.

یادگار سالهای دفاع مقدس، در خصوص نقش تاثیرگذار شهرستان لردگان در دفاع مقدس افزود: 4000 نفر از بهترین فرزندان این دیار به جبهه اعزام و 286 شهید گلگون کفن تقدیم آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران نمودند است.

سعیدی ادامه داد: مردم ولایتمدار این خطه شهید پرور 364 جانباز و 53 آزاده نیز از این دیار در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

 وی اضافه کرد: شهرستان لردگان با کمال افتخار 13 سردار و فرمانده شهید را در قلب خود جای داده که بالاترین مسئولیت آنان فرمانده اطلاعات و عملیات بوده است.

یادگار سالهای دفاع مقدس، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار اعزام کاروان پیاده در دوران دفاع مقدس به جبهه بود که 712 نفر از رزمندگان شهرستان از مسیرهای سخت گذر و طی چندین روز پیاده روی خود را به جبهه رساندند تا دین خود را نسبت به اسلام ناب، وطن و آب و خاک این سرزمین اداء کنند.

اقامه نماز مغرب و عشاء ، تلاوت کلام نورانی وحی، قرائت زیارت عاشورا ، سخنرانی و خیر مقدم گویی امام جمعه فلارد، یادآوری خاطرات کاروان پیاده لردگان، مداحی ، و صرف شام از برنامه های این نشست صمیمی رزمندگان اسلام بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *