ششمین نشست آموزشی سفیران عترت

خانه / پیروان عترت / ششمین نشست آموزشی سفیران عترت

ششمین نشست آموزشی سفیران عترت ، با موضوع سواد رسانه ای در فاطمیه بزرگ تهران به همت معاونت پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام برگزار گردید. سواد رسانه ای یکی از مهمترین موضوعاتی است که مبلغین باید به آن بپردازند، و با زیر ساخت های آن آشنا باشند.

ششمین نشست آموزشی سفیران عترت 

ششمین نشست آموزشی سفیران عترت، روز شنبه 25 آبان در فاطمیه بزرگ تهران با همت معاونت پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام برگزار گردید. هدف از این دوره، آموزش و بصیرت افزایی مبلغین می باشد که با حضور فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی برگزار گردید.

 

 

در ابتدای این نشست سرکار خانم ساکت، معاونت پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام بیان کرد: «خداوند را شاکریم که در این ایام پر برکت دومین دوره سفیران عترت را آغاز  می نماییم. اولین دوره با حضور سرکار خانم آیت اللهی و جناب آقای دکتر مقدم فر و سرکار خانم دکتر اقدم برگزار شد. سه جلسه پایانی با حضور خانم دکتر اقدم، نقش زنان در آخر الزمان و آمادگی برای ظهور بررسی شد. اختتامیه این دوره با موضوع بیانیه گام دوم با حضور آقای دکتر رحیم پور ازغدی برگزار گردید.

دومین دوره سفیران عترت با موضوع سواد رسانه ای، و با محوریت سیر تفکر فلسفی غرب و نقش آن در تحولات جهان، با حضور  استاد گرانقدر، سرکار خانم دکتر اقدم، تشکیل می گردد. سواد رسانه ای یکی از مهمترین موضوعاتی است که مبلغین باید به آن بپردازند. خداوند در سوره حجرات آیه 6 به این مهم اشاره کرده: ( یا ایها الذین آمنوا إن جاءکم فاسق بنباء فتبیّنوا ان تصیبوا قوما بجهاله فتصبحوا علی ما فعلتم نادمین )، ای اهل ایمان! اگر فاسقی خبری برایتان آورد، خبرش را بررسی و تحقیق کنید تا مبادا از روی ناآگاهی، گروهی را آسیب و گزند رسانید و بر کرده خود پشیمان شوید.

 

 

اکنون نسل جدید و حتی نسل قدیم، از رسانه بیشترین بهره را می برند. بنابراین کسانی که در حوزه تبلیغ فعالیت می کنند، باید به این مسئله که جزء ضروری ترین مسائل است پرداخته و با دانش و زیر ساخت های آن آشنا باشند. به همین منظور معاونت پیروان عترت، در نظر دارد طی جلسات متعددی این موضوع را با حضور اساتید مجرب برگزار کند».

 

در حاشیه گردهمایی، نمایشگاهی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و عفاف و حجاب برپا شد.

 

در پایان مراسم نماز  پرفضیلت جماعت ظهر و عصر نیز برگزار گردید.

 

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *