شهدا خدا محور بودند / چهارمین سالگرد مدافع حرم شهیدعزت الله سلیمانی در شهرکرد

خانه / استان ها / شهدا خدا محور بودند / چهارمین سالگرد مدافع حرم شهیدعزت الله سلیمانی در شهرکرد

سردار اکبری در جمع رزمندگان یگان رزم استان گفت: فداکاری،ایثارگری وسادگی از مهمترین ویژگیهای سردار شهید عزت الله سلیمانی بود.

سردار اکبری در جمع رزمندگان یگان رزم استان گفت: فداکاری،ایثارگری وسادگی از مهمترین ویژگیهای  سردار شهید عزت الله سلیمانی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ چهارمین سالگرد مدافع حرم شهیدعزت الله سلیمانی با حضور خانواده شهید،مسئولین سپاه استان و رزمندگان تیپ 44قمر بنی هاشم(علیه السلام)در حسینیه امام خمینی (ره)این تیپ برگزار شد.

این مراسم که باحضور رزمندگان تیپ 44قمر بنی هاشم (علیه السلام) فرماندهان ومسئولین و خانواده شهید برگزار شد سردار علی محمد اکبری به رشادتهای این شهیدعزیز اشاره کرد و گفت: سردار شهید عزت الله سلیمانی از همان موقع که وارد تیپ شد در گردان تکاوری حضرت امیر(علیه السلام) مشغول خدمت بود و آموزش های لازم را در مرحله تکاوری سپری کرد و با تجارب ارزنده ای که داشتند به عنوان فرمانده گردان حضرت امیر(علیه السلام)در شمال غرب برای مبارزه با گروهک پژاک منصوب شد.

سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام)  ادامه داد : سردار شهید سلیمانی در حراست از مرزهای میهن اسلامی در شمالغرب کارنامه بسیار درخشانی داشت و در سال 94 به عضویت جبهه مقاومت اسلامی سوریه  در آمد در هشتم آبان ماه به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

سردار اکبری اظهار داشت: رفتار عملکرد  این شهید عزیز از باب امر به معروف ونهی ازمنکر زبان زد عام وخاص بود و سعی داشت باعمل این فریضه مهم را به همکاران گوشزد کند.

سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام)  افزود: فداکاری،ایثارگری ،سادگی،عقلانیت،استکبار ستیزی وصبر ومأیوس نشدن از مهمترین ویژگیهای این شهید عزیز بود.

سردار اکبری ادامه داد: این شهید عزیز در بعضی مواقع با بحرانها و مشکلات که روبرو می شد سعی می کرد از فرماندهان رده بالاتر مشورت بگیرد تا اقدامش بدون اشکال باشد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کردند:استفاده بهینه از اموال بیت المال،اجتناب از غیبت،حسن فتار و تواضع، فروتنی و دوری از تجمل گرایی وعمل به تکلیف وخستگی ناپذیر واستقامت در مشکلات از صفات بارز این شهید عزیز بود.

وی افزود: این شهید در گردان تکاوری حضرت امیر(علیه السلام) 40روز مداوم زیارت عاشورا برگزار کرد و عشق و علاقه ای ویژه ای به حضرت امام حسین(علیه السلام) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم اسلام) داشت.

سردار اکبری در ادامه گفت:شهدا خدا محور بودند یعنی برای خدا کارمی کردند و ولایت مدار بودندو هرچه عزت و پیشرفت در جامعه اسلامی بدست می آوریم مرهون خون شهداست وهرچه آرامش در سوریه و عراق وجود دارد مرهون خون شهدای مدافع حرم  است.

تجلیل از خانواده شهید عزت الله سلیمانی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *