صوت مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی - حسینیه امام خمینی

صوت مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی – حسینیه امام خمینی

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / بیانات و دیدارها / صوت مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی – حسینیه امام خمینی

در ابن مطلب شما همراهان گرامی سایت هیات می توانید مجموعه صوت مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی  – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) دریافت نمایید.

صوت مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام و به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای، سومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام (شب تاسوعای حسینی – محرم 98) با حضور امام خامنه‌ای  در حسینیه امام خمینی(رحمت الله علیه) برگزار شد که در این بخش صوت مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) قرار دارد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان و هزاران نفر از مردم عزادار حضور داشتند، حجت‌الاسلام عالی با تبیین شیوه صحیح ایستادگی در امتحانات الهی، گفت: وعده الهی و تجربه تاریخی از زندگی انبیاء و اولیاء نشان می‌دهد اگر تقوای اجتماعی داشته باشیم و به خدا توکل کنیم و از رهبر الهی جدا نشویم، خداوند برای عبور از مشکلات، گشایش ایجاد می‌کند.

صوت مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی - حسینیه امام خمینی
صوت مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی – حسینیه امام خمینی

حجت السلام عالی، تقوای اجتماعی را به معنای تسلیم نشدن در مقابل دشمن دانست و افزود: توکل اصلی در جامعه که موجب گشایش می‌شود، توکل ولیّ و رهبر جامعه است و استقامت و آرامش ولیّ موجب سرریز آرامش و مقاومت به مؤمنین خواهد شد.

همچنین در این مراسم آقایان حجت الاسلام هادی محمدپور و حاج میثم مطیعی به نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت ابالفضل العباس علیهما السلام پرداختند.

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات می توانید مجموعه صوت مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی  – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) دریافت نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *