صوت مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی - حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه)

صوت مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی – حسینیه امام خمینی

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / بیانات و دیدارها / صوت مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی – حسینیه امام خمینی

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات می توانید مجموعه صوت مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی  – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) دریافت نمایید.

صوت مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام و به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای، دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام (شب عاشواری حسینی – محرم 98) با حضور امام خامنه‌ای  در حسینیه امام خمینی(رحمت الله علیه) برگزار شد که در این بخش صوت مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) قرار دارد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام رفیعی با تحلیل انگیزه‌های مخالفان حرکت امام حسین علیه‌السلام و پاسخ امام علیه‌السلام به آنها، گفت: گروهی از مخالفان حرکت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، مزدوران حکومت بودند که با پاسخ قاطع و شجاعانه امام روبرو شدند.

صوت مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی - حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه)
صوت مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه)

در این مراسم همچنین حجت الاسلام محسن آتشکار و حاج محمدرضا طاهری به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و اهل بیت آن حضرت پرداختند.

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات می توانید مجموعه صوت مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی  – حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) دریافت نمایید.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *