ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان/نشست هیأت رزمندگان سامان + تصویر

خانه / استان ها / ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان/نشست هیأت رزمندگان سامان + تصویر

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان تأکید کرد:ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان تأکید کرد:ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هماهنگی برنامه ریزی هيئت رزمندگان اسلام شهرستان سامان با حضور اعضاء برگزارشد.

در آغاز جلسه فرمانده سپاه ناحیه سامان ضمن خوش آمدگویی به حضار به ارائه گزارشی از اقدامات در سال 96 پرداخت.

مهرداد رحیمی به اهمیت کار فرهنگی اشاره کرد و گفت:هیئات رزمندگان اسلام و محافل بسیجیان بهترین مکان برای ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام قصد کم‌رنگ جلوه‌ دادن اعتقادات مذهبی مسلمانان را دارند ، ما وظیفه داریم توطئه های استکبار جهانی راخنثی و در مجالس و اجتماعات برای نسل بصیرت افزایی صورت گیرد.

رحیمی گفت: هدف دشمنان از هجمه‌های فرهنگی، رواج بی‌بند وباری با هدف قرار دادن اعتقادات مذهبی و دینی میان اقشار مردم خصوصاً جوانان است.

 مسئول هیأت رزمندگان اسلام سامان نیز باتشریح برنامه های اجرایی و در دست اجرای این هیأت گفت: با برگزاری مراسم دعا، توسل و سخنرانی ،فضای معنوی در شهر هاحاکم می شود.

حاج اسدالله جوادی فر، ادامه داد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در طول سال توسط هیئت رزمندگان اسلام و سایر هیئات، نقش مؤثری در جذب جوانان و نوجوانان سامان به برنامه های معنوی داشته است.

یادگار سالهای دفاع مقدس افزود: داشتن برنامه، دعوت ازمبلغین و مداحان توانمند و نظم در امور از لازمه‌های کار در هیئات است.

وی، زندگی کردن به سبک اسلامی و قرار گرفتن زیر چتر قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

در این جلسه مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان با تبریک فرخنده میلاد با سعادت سبب خلقت، صدیقه طاهر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ولادت فرزند گرامیش حضرت امام خمینی(ره) گفت: باید ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه به خوبی انتقال یابد.

 حمیدرضا توسلی افزود: با تشکیل هیأت رزمندگان اسلام درسطح کشور در راستای برنامه های فرهنگی اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته و بسیاری از اقشار مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه جوانان و نوجوانان در برنامه ها حضور فعال دارند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام ارزشمند شده در هیأت رزمندگان اسلام شهرستان سامان در سنوات گذشته و سالجاری گفت: خدمتگذاری به قرآن و ساحت مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام توفیق بسیار بزرگ الهی است که به عده‌ای معدود عنایت شده است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

توسلی با اشاره به روایات افزود: شأن خدمتگذاری برای اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ارادتمندان به ائمه اطهار علیهم السلام شأن بسیار والایی است.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، هیئت رزمندگان اسلام منتسب به فرهنگ جهاد،ایثار وشهادت  است که از شاخصه های اصلی تشیع انقلابی است.

وی افزود:برگزاری جلسات هفتگی،دیدار با خانواده معظم شهدا،ایثارگران و رزمندگان و برگزاری جلسات بزرگ به مناسبت های مختلف در سطح شهرستان را از جمله برنامه های ارزشمندهیئت رزمندگان اسلام است.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،بیان راهکار و دیدگاه اعضا دربرپایی برنامه های باشکوه ازدیگر محورهای این نشست بود.

شایان ذکراست: نظیراین نشست روزگذشته باحضور امام جمعه شهرکیان مسئولین،فرماندهان،رزمندگان و یادگاران سالهای دفاع مقدس در این شهر و فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد و مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان برگزارشد.

عکس از: شهرام سنایی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *