عنکبوت مقدس همه مردم ایران را جنایتکار نشان می‌دهد

عنکبوت مقدس همه مردم ایران را جنایتکار نشان می‌دهد

خانه / مطالب و رویدادها / عنکبوت مقدس همه مردم ایران را جنایتکار نشان می‌دهد

درحالی بازیگر زن فیلم عنکبوت مقدس جایزه برتر جشنواره کن را گرفت که این فیلم با سیاه‌نمایی، اسلام، تشیع و همه مردم ایران را خشونت‌طلب و حامی یک جنایتکار نشان می‌دهد.

عنکبوت مقدس همه مردم ایران را جنایتکار نشان می‌دهد

پایگاه اطلاع رسانی هیات به نقل از فارس؛ مردم ایران در حالی این روز‌ها خود را‌ آماده استقبال از دهه کرامت و میلاد امام رحمت و مهربانی آقا علی بن موسی‌ الرضا علیه السلام می‌کنند که شب گذشته و با انتشار پوستر و محتوای بخش‌هایی از فیلم عنکبوت مقدس، مشخص شد، این فیلم با محتوای ضدایرانی و ضدمذهب شیعه تولید شده و مضامین آن آستان ملک پاسبان امام رضا علیه السلام را نشانه گرفته است.

عنکبوت مقدس همه مردم ایران را جنایتکار نشان می‌دهد 
عنکبوت مقدس همه مردم ایران را جنایتکار نشان می‌دهد 

قاتل، طوری نشان داده شده که گویی جنایت‌هایش عمل به دستورات اسلام است

در این فیلم قاتل سریالی دهه ۸۰ در مشهد به گونه‌ای تصویر کشیده شده که گویا جنایاتش عمل به دستورات اسلام و ائمه علیه السلام است و قبل از آغاز جنایت‌هایش به حرم می‌رود و استمداد می‌کند و بعد از جنایت‌هایش در حرم به شکر‌گزاری می‌پردازد.

تلاش برای نمایش چهره‌ای سیاه از ایران و ایرانی

مسأله تنها این نیست. موضوع بعدی که در فیلم نمایش داده می‌شود، این است که پس از دستگیری قاتل و محکومیت به اعدام مردم به حمایت از او برمی‌خیزند و از یک قاتل قهرمان می‌سازند.

سازنده عملاً تلاش می‌کند مردم ایران را هم خشونت‌طلب و حامی قاتل و جنایتکار جا بزند. عنکبوت مقدس عملاً دین، ایران و ملت ایران را نشانه گرفته و اسلام، مسلمانان و مردم ایران را خشونت طلب و حامی یک جنایتکار نشان می‌دهد و در واقع سازنده همه مردم ایران را جنایتکار معرفی می‌کند.

آستان امام رئوف، پناهگاه مظلومان و مستضعفان همه عالم است

این فیلم در حالی امام رئوف را نشانه گرفته است که آستان نورانی امام رضا علیه السلام نه تنها مأمن و پناه مسلمانان و شیعیان بلکه پناه مظلومان و مستضعفان با هر دین و آیینی است و سالانه جمع کثیری از مسیحیان و پیروان دیگر ادیان توحیدی با حضور در حرم امام مهربان حاجات خود را طلب می‌کنند و با دست پر خارج می‌شوند.

برکات امام رضا در همه عالم و برای همه ادیان جاری است

بهره‌مندی از برکات امام رضا علیه السلام محدود به حرم نیست؛ بلکه برکات وجود مقدس ائمه علیه السلام برای همه عالم جاری است و خدای متعال منبع فیض و ائمه علیه السلام واسطه فیض الهی برای همه عالم هستند و ما هر لحظه سر سفره لطف و برکات آن حضرات نشسته‌ایم؛ چه این را بدانیم و چه ندانیم. حال بهره‌مندی از عنایات امام رضا علیه السلام خصوصاً برای ما ایرانی‌ها به لیاقت و ظرفیت ما مشروط است؛ هر چه ظرفیت وجودی ما بیشتر باشد از این برکات بهره بیشتری می‌بریم، اما این همه ماجرا نیست زیرا عنایات آن حضرت شامل همه است و حتی آن‌هایی که اعتقادی به ائمه علیه السلام ندارند هم از لطف عام اهل‌بیت علیه السلام بهره‌مند می‌شوند! اما اگر به رحمانیت این عزیزان معرفت داشته باشیم، هر چه دل را معطوف به این سمت کنیم، از سفره ائمه علیه السلام بهره بیشتری می‌بریم.

سازندگان عنکبوت مقدس همه تشیع را نشانه گرفته‌اند

از طرفی پذیرش امامت حضرت رضا علیه السلام به معنای تشیع اثنی عشری است چون ما شیعه چهار امامی (زیدیه)، پنج امامی (باقریه)، ۶ امامی (اسماعیلیه) و هفت امامی (واقفیه) داریم، اما شیعه هشت امامی و یا ۹ امامی نداریم، پس پذیرش امامت امام رضا علیه السلام یعنی اعتقاد به تشیع اثنی عشری و امامت ۱۲ امام. پس شیعه ۱۲ امامی بودن بسته به پذیرش امام امام رضا علیه السلام دارد. پس این فیلم به نوعی حمله به شیعیان است.

در سیره و مرام امام رضا علیه السلام آمده است که در معاشرت بسیار قوی بودند و بین کلام کسی ورود نمی‌کردند و احترام دیگران را نگاه می‌داشتند. در مجموع همه مکارم اخلاق و خصوصیات رحمانی در وجود نازنین امام هشتم قابل لمس است. حال چنین امامی که رحمت و برکت برای همه عالم و یاور همه عالم است، توسط یک تیم فیلمساز با پشتوانه حمایت مالی چهار کشور اروپایی مورد حمله قرار می‌گیرد و حرم نورانی آن حضرت که پناهگاه مظلومان و مستضعفان است را محل استغاثه جنایتکاری بی‌رحم نشان می‌دهند.

و چه ارزان فروختند مهربان‌ترین آقای جهان را…!

دشمنی دشمن طبیعی است، خودی‌ها چرا می‌زنند؟

طبیعی است با توجه به دشمنی دیرین غرب و استکبار با نظام اسلامی چنین فیلم‌هایی تولید شود و در جشنواره‌هایی که توسط سیاستمداران اداره می‌شوند به عنوان برتر معرفی و تجلیل شوند، اما غیرطبیعی اینجا است که چرا هنرمندانی که ادعای میهن‌پرستی دارند در چنین آثاری حضور یافته و در مصاحبه‌هایشان وقاحت را تمام کرده و علیه دین، کشور و هموطنانشان هم سخن می‌گویند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *