غبار روبی و عطر افشانی امامزادگان شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / غبار روبی و عطر افشانی امامزادگان شهرکرد + تصویر

همزمان با 17ربیع الاول مضجع مطهر و منور امامزادگان حلیمه و حکیمه  سلام الله علیهما در شهرکرد امروز غبارروبی و عطر افشانی شد.

همزمان با 17ربیع الاول مضجع مطهر و منور امامزادگان حلیمه و حکیمه  سلام الله علیهما در شهرکرد امروز غبارروبی و عطر افشانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این آیین معنوی که بمناسبت فرخنده میلاد با سعادت پیامبر اعظم صلی الله و علیه وآله وسلم و خجسته میلاد سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق علیه السلام برگزارشد، پس از  قرائت دعای فرج با ذکر شریف صلوات  درب های ضریح مطهر امامزادگان دو معصوم  گشوده و مضجع شریف این امامزادگان عظیم الشان و واجب التعظیم غبارروبی و با گلاب شستشو داده شد.

بارگاره منور و آستان ملکوتی  امامزادگان شهرکرد بعنوان امامزادگان شاخص در شهرکرد شهرت دارند که در چهارراه بازار این شهر و مقابل مسجد امام صادق علیه السلام ( اتابکان) واقع شده و تعدادی از علما و بزرگان در جوار این قبور مطهر دفن شدند، آستان مبارک امامزادگان در شهرکرد زیارتگاه دلباختان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  است و همه روزه جمعی زیادی از زائرین و مجاورین به زیارت قبور مطهر مشرف می شوند.

امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد از فرزندان ابراهیم مجاب واز سلاله ائمه اطهار علیهم السلام بوده و به حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام منتصب هستند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس : علیرضا شریفی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *