غذارسانی مرکز اسلامی سانبری پنسیلوانیا

غذارسانی مرکز اسلامی سانبری پنسیلوانیا

خانه / پیشنهاد ویژه / غذارسانی مرکز اسلامی سانبری پنسیلوانیا

مرکز اسلامی در شهر سانبری در پنسیلوانیا، عصر یکشنبه در خارج از مسجد، اقدام به برگزاری رویداد غذارسانی کرده و به نیازمندان کیسه‌های غذایی تحویل داده شد.

غذارسانی مرکز اسلامی سانبری پنسیلوانیا

پایگاه اطلاع رسانی هیات: به نقل از  dailyitem، مرکز اسلامی در شهر سانبری، در ایالت پنسیلوانیای آمریکا رویداد غذارسانی ویژه برگزار کرد.

این مراسم با کمک داوطلبان مسلمان بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه) در بیرون از مسجد سانبری برگزار گردید. مردم در ساعت ۱ بعد از ظهر شروع به صف بندی کردند. و غذارسانی دو ساعته از ۱۳:۳۰ آغاز گردید.

سونیا عمار یکی از داوطلبان مسلمان می‌گوید: مردم وضعیت خوبی ندارند. یک دوست به من گفت که به خاطر فقر عده‌ای به خانه و اتومبیل او دستبرد زده‌اند. مردم در رنج هستند و ما تصمیم گرفتیم دست به کار شویم.

غذارسانی مرکز اسلامی سانبری پنسیلوانیا
غذارسانی مرکز اسلامی سانبری پنسیلوانیا

عمار با کورت کارلوویچ ، شهردار سانبری تماس گرفت تا اطمینان حاصل کند که انجام یک مراسم غذارسانی در خارج از مرکز اسلامی با مشکل قانونی مواجه نخواهد شد.

وی گفت: او نه تنها گفت  که این کار خوب و با ارزشی است بلکه تصمیم گرفت خبر آن را در وبسایت رسمی شهر نیز به اشتراک بگذارد.

عمار گفت که این کیسه‌های غذایی، همگی توسط مرکز اسلامی خریداری شده و محتویات آن‌ها شامل ۱۵ قلم کالا از جمله غذاهای اساسی مانند تخم مرغ ، نان و پنیر. لوازم بهداشتی و وسایل مختلف از جمله مواد شوینده و ضدعفونی کننده‌ها  می‌باشد.

 عمار گفت که ایده برای اهدای غذایی در عرض دو هفته شکل گرفت و افزود :به لطف افرادی که به من اعتماد دارند سریع اتفاق افتاد.

وی گفت: در هر کیف عشق وجود دارد. این فقط یک کیسه پر از غذا نیست. ما این کار را با دقت و عشق انجام دادیم.

افراد حاضر در این خط همه از ماسک صورت خود استفاده کردند و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را به دقت رعایت نمودند.

منبع: حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *