غیرت و عزت آزادگان بر شکنجه ها پیروز شد | فرمانده سپاه الغدیر یزد

خانه / مطالب و رویدادها / غیرت و عزت آزادگان بر شکنجه ها پیروز شد | فرمانده سپاه الغدیر یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن۲۶مرداد نوشت: آزادگان با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر «شلاق و شکنجه» پیروز است.

غیرت و عزت آزادگان بر شکنجه ها پیروز شد | فرمانده سپاه الغدیر یزد

هیاتسردار رضاپورشمسی به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد روز بزرگداشت بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی در پیام تبریکی نوشت: مرداد ماه ۱۳۶۹ سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردان سـرافراز و سـرو قامتان صبر و استقامت در دفاع از کیان و انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است.

وی می افزاید: آزادگانی که واژگان ایثار، شجاعت، استقامت و پایمردی را در دوران اسارتشان با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی، در زیر شدید ترین شکنجه های دشمن به همه جهانیان معنا کردند.

غیرت و عزت آزادگان بر شکنجه ها پیروز شد | فرمانده سپاه الغدیر یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرده است: آزادگان ما، با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر «شلاق و شکنجه و انفرادی» پیروز است.

سردار پورشمسی خاطر نشان کرده است: آزادگان ما اکنون نیز ستارگان درخشان آسمان عشق و ایثار به وطن و قطب نمای حرکت انقلاب ما تا رسیدن به اهداف عالیه آن هستند و ان شاءالله با تأسی از منش و راه این آزادمردان تاریخ ایران اسلامی در سربازی  نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط گوناگون پیرو و رهرو آنها باشیم.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *