فتح خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت است

خانه / استان ها / فتح خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت است

یکی از یادگاران دفاع مقدس در آئین بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان بن، گفت: مشکلات اقتصادی با الگوگیری از فتح خرمشهر بعنوان نماد ایستادگی و مقاومت، قابل حل هستند.

یکی از یادگاران دفاع مقدس در آئین بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان بن، گفت: مشکلات اقتصادی با الگوگیری از فتح خرمشهر بعنوان نماد ایستادگی و مقاومت، قابل حل هستند.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ پاسدار حميدرضا توسلي با گراميداشت ياد و خاطره شهدا، گفت: پيروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات دنيا را به هم زد و بلوك بندی شرق و غرب را عوض كرد و در زمانه ای كه تمام كشورها به شرق و غرب و ابسته بودند و از خود هيچ استقلالی نداشتند، استقلال واقعی را به كشور برگرداند و مقابل تمام ابرقدرتهای دنيا ايستاد.

 

معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولی فقيه در سپاه قمر بنی هاشم عليه السلام اظهار داشت: با پيروزی انقلاب اسلامی، ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی به تمام آزادی خواهان جهان مخابره شد و ملتهای منطقه نيز شروع به الگوگيری از انقلاب اسلامی نمودند كه اين امر موجب عصبانيت دنيای استكبار و دشمنی با اين انقلاب مقدس شد.

 

يادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: پس از پيروزی انقلاب اسلامی و احتمال نفوذ و صدور انقلاب به كشورهای منطقه، استكبار جهانی دست به اقداماتی از جمله القای ناكارآمدی اسلام در حكومت داری، وضع شديدترين تحريمها، ايجاد رعب و وحشت در بين مردم با ترور نيروهای انقلابی و اثرگذار در انقلاب، و ايجاد غائله های قومی زد تا بتواند با انقلاب اسلامی مقابله كند.

 

وی ادامه داد: وقتي دشمن نتوانست در اين زمينه ها موفقيتی داشته باشد، تمام كشورهای دنيا را بسيج كرد و به رهبری صدام ملعون جنگ تمام عياری را عليه انقلاب اسلامی آغاز كرد تا بتواند انقلاب اسلامی را متوقف كند و جلوی صدور انقلاب را بگيرد كه با فداكاری و ايثار رزمندگان نتوانست در اين زمينه موفق شود.

 

يادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار كرد: جمهوری اسلامی ايران در سال اول جنگ به دليل مديريت غير جهادی و ليبرالی موفقيتی نداشت ولی با تغيير فرماندهی جنگ، سلسله عملياتهايی انجام شد كه منجر به فتح خرمشهر گرديد و موازنه جنگ را به نفع جمهوری اسلامي ايران تغيير داد.

 

وی، در پایان با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم و تهدید نظام استکبار جهانی در این برهه از زمان، تأکید کرد: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبر بعنوان ولی امر مسلمین و انسجام و اتحاد و همدلی مردم و مسئولین می تواند بهترین راهکار برای ایستادگی مقابل توطئه های دشمن باشد.

 

توسلی با اشاره به ضرورت الگوگیری از آزادسازی خرمشهر قهرمان بعنوان نماد ایستادگی و مقاومت، افزود: باید بدانیم که مشکلات اقتصادی نیز همچون فتح خرمشهر، با تکیه بر وحدت و نگاه به ظرفیت های درونی کشور و مدیریت و روحیه جهادی و انقلابی قابل حل هستند.

 دیدار با مسئول و جمعی از اعضای هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن از دیگر برنامه های معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولی فقيه در سپاه قمر بنی هاشم عليه السلام بود.

 پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *