قرائت زیارت جامعه کبیره / مسابقات ورزشی/ جشن عید غدیر در اشکفتک + تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / قرائت زیارت جامعه کبیره / مسابقات ورزشی/ جشن عید غدیر در اشکفتک + تصویر

همزمان با اعیاد قربان و غدیرخم و به مناسبت ولادت حضرت امام هادی علیه السلام زیارت جامعه کبیره با حضور جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک برگزارشد.مسابقات ورزشی/جشن عید غدیردراشکفتک

همزمان با اعیاد قربان و غدیرخم  و به مناسبت ولادت حضرت امام هادی علیه السلام  زیارت جامعه کبیره با حضور جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک برگزارشد،مسابقات ورزشی/جشن عید غدیردراشکفتک.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  دراین مراسم که در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمدسلطان سبزه پوش علیه السلام غرب شهرکرد و با حضور زایرین ، مجاورین و جوانان عاشورایی برگزارشد یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام  زیارت جامعه کبیره  را قرائت و در ادامه مراسم به مناسبت جشن میلاد با سعادت حضرت امام هادی علیه السلام  و عید سعید غدیرخم به مولودیه خوانی پرداخت.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام خدایار، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، توزیع شربت و شیرینی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین جلسه هفتگی جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با حضور جمعی از جوانان و بسیجیان نیز در اشکفتک برگزار وپس از تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، قرائت زیارت عاشورا یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام  پیرامون عید سعید غدیرخم به مولودیه خوانی پرداخت.

 این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس :  سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *