قربانی گوسفندبرای دفع بلا توسط مسجدجامع شهرکرد+ تصویر

خانه / استان ها / قربانی گوسفندبرای دفع بلا توسط مسجدجامع شهرکرد+ تصویر

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان و مسئول مرکز نیکوکاری مسجدجامع شهرکرد ازذبح 5 راس گوسفند برای دفع بلا از کشور و مردم و توزیع گوشت آن بین نیازمندان خبر داد.

490میلیون تومان کمک مردمی به نیاز مندان شهرکرد

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان و مسئول مرکز نیکوکاری مسجدجامع شهرکرد ازذبح 5 راس گوسفند برای دفع بلا از کشور و مردم  و توزیع گوشت آن بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  مرتضی سجادی افزود: همزمان با ماه پرخیر و برکت رجب،به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (ارواحنافداه) و نیز دفع بلیات و ‌آفات 5 راس گوسفند خریداری و در کشتارگاه ذبح و بین 130نفر از نیازمندان توزیع شد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با تقدیر از خیرین ادامه داد: دراین راستا مبلغ 120میلیون ریال  از خیرین ،جوانان عاشورایی ، بسیجیان و موکب محبین الائمه علیهم اسلام  مسجدجامع شهرکرد برای این اقدام ارزشمند جمع آوری شد.

وی به مبالغ جمع آوری شده اشاره کرد و ادامه داد: در روز های پایانی سال و برای حمایت از نیازمندان 4900میلیون ریال سبد کالا و نیز لباس تهیه و تقدیم به نیازمندان شد.

سجادی در خاتمه گفت: 312 سبد کالا شامل: برنج ، گوشت ، روغن و حبوبات و همچنین 700دست لباس مردانه ، زنانه کودکانه تهیه و به نیازمندان تقدیم شد.

این برنامه را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس : محمدحسین توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *