مادر 2 شهید فاتح خرمشهر به فرزندان شهیدش پیوست

خانه / پیشنهاد ویژه / مادر 2 شهید فاتح خرمشهر به فرزندان شهیدش پیوست

فاطمه صادق‌زاده، مادر شهیدان حسن و حسین قجه‌ای فاتحان خرمشهر پس از 39 سال فراق و دوری از فرزندانش صبح امروز (سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه) آسمانی شد.

مادر 2 شهید فاتح خرمشهر به فرزندان شهیدش پیوست

هیاتفاطمه صادق‌زاده، مادر شهیدان حسن و حسین قجه‌ای، فاتح خرمشهر ساعاتی پیش بر اثر کهولت سن و بیماری صبح روز (سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه) به دیدارفرزندان شهیدش پیوست.

مادر 2 شهید فاتح خرمشهر به فرزندان شهیدش پیوست

شهید حسین قجه‌ای در ۱۴ شهریورماه سال ۱۳۳۷ در زرین شهر اصفهان به دنیا آمد. تشکیل کمیته انقلاب اسلامی سپاه پاسداران و کمیته مبارزه با موادمخدر زرین شهر، فرمانده گروه توپخانه مریوان، فرمانده سپاه محور دزلی ـ مریوان، فرمانده سپاه پاسداران مریوان، فرمانده گردان سلمان در عملیات بیت المقدس و فرمانده عملیات محمد رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم از جمله فعالیت‌های اوست. او در نهایت، ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ با سمت فرمانده گردان سلمان با اصابت ترکش به ناحیه سر و گردن به درجه شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار گلستان شهدای زرین شهر آرام گرفت.

مادر 2 شهید فاتح خرمشهر به فرزندان شهیدش پیوست

شهید حسن قجه‌ای نیز در زرین‌شهر به دنیا آمد و ۱۴  ساله بود که به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت. این شهید والا مقام به کردستان رفت و مدت‌ها در جبهه جنگ شجاعانه تلاش کرد. شهید حسن قجه‌ای در سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو به شهادت رسید و پیکر پاکش در زرین‌شهر به خاک سپرده شد، وی دومین شهید خانواده بود.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *