ماهیت آمریکا مبارزه با اسلام ناب است

خانه / استان ها / ماهیت آمریکا مبارزه با اسلام ناب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) در اجتماع بزرگ راهپیمایی 13 آبان در شهرستان لردگان گفت:ماهیت آمریکا مبارزه با اسلام ناب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) در اجتماع بزرگ راهپیمایی 13 آبان در شهرستان لردگان گفت:ماهیت آمریکا مبارزه با اسلام ناب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر با گرامیداشت ایام االله 13 آبان با اشاره به فعالیت دولت های آمریکا علیه جوامع بشری گفت: از جنگ جهانی دوم تا کنون بیش از 65 کودتا در کشورهای مختلف انجام شد که محور اصلی آنها آمریکا بود که هدفش آنها نفوذ بر دولت ها و اعمال اهداف سیاسی و اقتصادی خود بود به طور ی که در کودتای یونان 160 هزار نفر از مردم این کشور به دستور آمریکایی ها کشته شدند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: اکنون همه دنیا می دانند که آمریکاییها هر کجا که منافعشان در خطر باشد دست به جنایاتی از جمله ، فتنه ، نسل کشی ، کودتا و … میزنند و جان و مال مردم برای آنها اهمیتی ندارد که نمونه های این جنایات در کشور ژاپن رخ داد، در هیروشیما و ناکازاکی کمتر از یک دقیقه هزاران انسان بی گناه را به کام مرگ فرستادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر ادامه داد: آمریکا در هرکجای دنیا که حضور پیدا کرد ، دست به خیانت زد و حضور آنها در کشور ما نیز باعث چپاول منابع نفتی  و حیثیت ملت گردید به گونه ای که در کشور ما همه کاره و پادشاه اصلی خودشان بودند تااینکه با پیروزی انقلاب اسلامی و در روز 13 آبان فساد آنها در این مملکت علنی شد و لانه جاسوسی آنها  توسط دانشجویان خط امام تسخیر و خبر این حرکت باعث خوشحالی مظلومان جهان شد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان تصریح کرد: آمریکا با ملت ایران دشمنی عمیق دارد و این دشمنی آنها بخاطر این است که با ماهیت اسلام مخالف هستند و در واقع مشکل آنها اسلام ناب است، البته آمریکایی ها اسلامی که در برخی کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس هستند را قبول دارد چونکه اسلام آنها دستکاری خود آمریکا است ومنافع آنها را در منطقه تأمین می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) ادامه داد: در اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم اصلی است به نام تبری یعنی دشمنی با دشمنان خدا، که امروز بت و شیطان برزگ و دشمن دین خدا  آمریکاست که بااعتبار وحیثیت ملت ها بازی می کند تامنافع خود را تامین نماید و بر اساس همین اصل ملتهای مسلمان و مظلوم  با آمریکا مخالف هستند وعلیه  سیاسیت های آنها در منطقه و جهان فریاد می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر بااشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام گفت: تسخیر سفارت یا لانه جاسوسی آمریکاتوسط دانشجویان پیرو خط امام یک اقدام درست و به موقع بود که ضربه مهلکی بر اقتدار آمریکا وارد آورد وتنها کشوری که توانست هیمنه ی پوشالی آمریکا را در هم بشکند، جمهوری اسلامی ایران بود که با قرار گرفتن در مقابل آمریکا باعث شدکشورهایی مثل عراق ، سوریه ، یمن در برابر شرارت های آنها بایستند و در جنگ های نیابتی که برای اهداف آمریکا انجام می شود پیروز شوند.

وی با اشاره به تاسیسات آرامکو در عربستان سعودی گفت: امنیت تاسیسات آرامکو در عربستان را آمریکا بادریافت هزینه هنگفتی بر عهده دارد ولی پهباد های یمنی  توانستنداین تاسیسات را در چندین نوبت بمباران کنند وکاری هم از دست آمریکا بر نیامد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر بااشاره به انتخابات آینده مجلس و مسئله نفوذ خاطر نشان کرد: نفوذ یک مسئله خطرناکی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشتند ودر طول دوران انقلاب اسلامی این نفوذ توانست ضربات خطرناکی بر نظام واردکند وامروز در بحث انتخابات مجلس، مردم بایدبا دقت به افراد تراز انقلاب رأی بدهند و با بصیرت بالا از انتخاب نفوذی های دشمن بپرهیزند .

در پایان این برنامه قطعنامه 13 آبان قرائت شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *