مداحان و منبری‌ها صدای مظلومیت خوزستان را به مسئولین و مردم برسانند | آهنگران

خانه / پیشنهاد ویژه / مداحان و منبری‌ها صدای مظلومیت خوزستان را به مسئولین و مردم برسانند | آهنگران

صادق آهنگران مداح خوزستانی و پیشکسوت اهل بیت در پیام ویدئویی ضمن تبریک عید غدیر، از مداحان و منبری‌ها خواست تا صدای مظلومیت مردم خوزستان را به گوش مسئولین برسانند

مداحان و منبری‌ها صدای مظلومیت خوزستان را به مسئولین و مردم برسانند | آهنگرانپپ

هیاتنشست فصلی «الی‌الحبیب» مداحان شاخص کشور به صورت فوق‌العاده در استان خوزستان برگزار شد. صادق آهنگران مداح خوزستانی و پیشکسوت اهل بیت( در پیام ویدئویی در حاشیه این همایش،ضمن تبریک عید غدیر ، از مداحان و منبری‌ها خواست تا صدای مظلومیت مردم خوزستان را به گوش مسئولین برسانند.

او اظهارداشت: «استان خوزستان از زمان جنگ بحران و مشکل داشته است. این استان قدمگاه بسیاری از شهدا بوده و سرزمین مقدسی است زیرا خون‌های آنان اینجا ریخته شده است. انصاف نیست با سرمایه‌های بسیار، این استان درگیر مشکلاتی مثل سیل یا بی‌تدبیری درخصوص بی‌آبی شود.

مداحان در حل این مشکلات بسیار می‌توانند موثر باشند. قبل از محرم جمعی از مداحان به همت جامعه ایمانی مشعر راهی این منطقه شدند تا ارزیابی داشتند. مشکلات ما در حال حاضر پابرجاست و بعداً هم خواهد بود، از دیگر مداحان و منبری‌ها می‌خواهیم تا صدای مظلومیت خوزستان را به گوش مسئولین و مردم برسانند.

از مردم که دلسوزی کردند تشکر می‌کنم و از مداحان که از شهرهای خنک و خوش آب‌وهوای خود به این منطقه گرم آمدن تشکر می‌کنم. به نیت سیدالشهدا برای کمک آمدند، اجرشان هم با سیدالشهدا باشد.»

فیلم سخنان آهنگران را اینجا ببینید:

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *