مدیریت الهی رهبری خواب را از چشم دشمنان انقلاب ربوده است

خانه / استان ها / چهارمحال و بختیاری / مدیریت الهی رهبری خواب را از چشم دشمنان انقلاب ربوده است

سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم یوم الله 22بهمن شهرکرد گفت: صلح، آزادی و پیشرفت ارمغان انقلاب اسلامی بوده و تدوام می‌یابد.

مدیریت الهی رهبری خواب را از چشم دشمنان انقلاب ربوده است

سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم یوم الله 22بهمن شهرکرد گفت: صلح، آزادی و پیشرفت ارمغان انقلاب اسلامی بوده و تدوام می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین ویژه بزرگداشت چهل ودومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی امروز 22 بهمن همزمان سراسر کشور در شهرکرد با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین دراین مراسم ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در برنامه های گرامیداشت دهه فجر و با درود و سلام بر ارواح پاک شهدا و امام راحل و سردار سپهبد  شهید حاج قاسم سلیمانی،  گفت: ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ پرچمی را بلند کرد که آغاز حاکمیت «الله» بر زمین بود.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، افزود: انقلاب اسلامی، خداباوری و دین‌باوری را برای سعادت و کمال انسان به منصه ظهور رساند و شکل گیری حکومت علوی و عاشورایی، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

سردار سلیمانی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی داشته که بیان فهرست بلند دستاوردهای انقلاب نیازمند روزها فرصت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نقطه تمایز انقلاب اسلامی با مکاتب مادی ولیبرالیستی شرق وغرب و دموکراسی مدنظر آنان اشاره کرد و گفت: دموکراسی‌های پیش از این در باطن سلطه زر و زور و تزویر بر جوامع است.

سلیمانی عنوان کرد: برای اولین‌بار مردم‌سالاری اسلامی با اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) توسط ملت ایران ایجاد شد و جمهوری اسلامی شکل گرفت.

این مقام ارشد نظامی، تصریح کرد:  صلح، سعادت، آزادی و پیشرفت ارمغانِ انقلاب اسلامی است و با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، ملت‌های دیگر در جهان اسلام خود را باور کردند و هنوز زمان زیادی لازم است تا نتایج راهبردی جمهوری اسلامی خود را نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، گفت: پیروزی‌های خیره‌کننده‌تری نصیب ملت ایران در گام دوم انقلاب خواهد شد.

وی، گفت: در طول ۴۲ سال گذشته ایران اسلامی در دوران تثبیت انقلاب، دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و جبهه‌های مقاومت پیروزی‌های بزرگی به دست آورده است و دنیا پیروزی‌های جبهه مقاومت را متأثر از انقلاب اسلامی ایران و در سایه تفکر ناب علوی و عاشورایی می‌داند.

سردار سلیمانی افزود: راه بلند ومشعشع در پیش روی انقلاب اسلامی قرار دارد و موارد باقیمانده از کارنامه درخشان انقلاب اسلامی همچون تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری فرمودند، با میدان‌داری جوانان و روحیه جهادی و جهش در پیشرفت با استفاده از ظرفیت‌های گسترده کشور پیش روی ملت ایران است.

سردار سلیمانی، تکمیل کارهای ناتمام درعرصه های مختلف همچون؛‌عدالت ومبارزه بافساد، سبک زندگی ایرانی-اسلامی و علم ودانش را مورد تأکید قرار  داد و افزود: همانطور که در ۴۲ سال گذشته چشم امید ملت‌های آزاده به ایران  بوده است، وقتی الگوی تکامل‌یافته انقلاب در مقابل چشم جهانیان قرار بگیرد برای عملیاتی کردن آن در کشورهای خود تردیدی نخواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اندیشه های فکری امامین انقلاب اسلامی را الگوی ملت ها دانست و افزود:‌ مدیریت الهی ولایت فقیه و رهبری شجاعانه ایشان در سال‌های گذشته خواب را از چشم دشمنان انقلاب ربوده و با راهبرد مقاومت فعال، با وجود تمام فتنه‌انگیزی‌ها و فشارها ملت ایران را به سلامت از این گذرگاه عبور داده  است.

وی در پایان تإکید کرد: با همت جوانان و مسؤولان، درایت مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام مردم مشکلات ریز ودرشت موجود نیز حل می‌شود و روزهای بسیار خوبی در پیش روی ملت است و صلح، آزادی و پیشرفت ارمغان انقلاب اسلامی بوده و تدوام می‌یابد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *