مراسم احیاء اولین شب قدر شهرکرد + تصویری؛

خانه / استان ها / مراسم احیاء اولین شب قدر شهرکرد + تصویری؛

همزمان با شب ضربت خوردن به فرق مبارک امیر ولایت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام مردم استان چهارمحال و بختیاری زیر چتر قرآن دست به دعا بلند کردند.

 همزمان با شب ضربت خوردن به فرق مبارک امیر ولایت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام مردم استان چهارمحال و بختیاری زیر چتر قرآن دست به دعا بلند کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  به دنبال اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کووید 19 در کشور در خصوص تصمیم‌گیری برای برگزاری مراسم شب‌های قدر و اعلام دستور‌العمل نحوی برگزاری این آیین، مراسم مناجات و شب زند داری با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد ، امامزادگان به همت هیئات مذهبی ، بسیجیان و رزمندگان اسلام در سطح استان برگزارشد.

این مراسم معنوی در مصلای یزرگ امام خمینی (ره) به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و نیز در مسجدجامع این شهر توسط هیأت رزمندگان اسلام استان از ساعت 24 تا 2بامداد “با رعایت کامل اصول بهداشتی، ضدعفونی قبل و بعد از مراسم ، کنترل ورودی های برادران و خواهران با دستگاه های تست تب سنجی” برگزارشد.

در مصلا یزرگ امام خمینی (ره) مراسم با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت دعای توسل و فرازهایی از دعای جوشن کبیر و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و نیز توسل به قرآن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی  مدیر حوزه علمیه امامیه برگزار و بصورت زنده از شبکه های سیما و صدای رسانه استانی  پخش شد.

 همچنین این مراسم در مسجدجامع شهرکرد هم با رعایت پروتکل های بهداشتی با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر و نیز توسل به قرآن با سخنرانی حجت الاسلام شیخ ایوب محمدی برگزارشد.

 این مراسم به صورت زنده درصحفات مجازی  اینستاگرام به آدرس های :  ?@masjedjame_chb   –  ? @heyat_chb

آپارات به آدرس:? https://www.aparat.com/heyat_chb/live و مجموعه فرهنگی مسجد جامع شهرکرد masjedjame_chb@ پخش شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمد مهدی توسلی و  سیدرضا حسینی

مراسم نخستین شب از لیالی با عظمت قدر درمسجد جامع شهرکرد

مراسم نخستین شب از لیالی با عظمت قدر در مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *