مراسم احیاء در مسجدجامع شهرکرد+تصویر

خانه / استان ها / مراسم احیاء در مسجدجامع شهرکرد+تصویر

مراسم احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در مسجدجامع شهرکرد برگزارشد.

مراسم احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در مسجدجامع شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی(پیشگیری از شیوع کرونا) در مسجدجامع شهرکرد مانند مراسم احیاء شب های 19- 21- و23 ماه نزول قرآن از ساعت 24 الی 2 بامداد برگزار شد.

این مراسم معنوی که با تلاوت آیات نوران قرآن مجید آغاز و در ادامه مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام به قرائت دعای افتتاح و زیارت عاشورا و ذکر مصیبت پرداختند و در قسمت دوم برنامه سخنرانی و توسل به قرآن انجام شد. این مراسم معنوی مانند سایر برنامه های هر شب ماه نزول قرآن به صورت زنده از فضای مجازی پخش  شد.

  شایان ذکراست : همزمان با ماه نزول قرآن هرشب مراسم قرائت و شرح دعای ابوحمزه ثمالی درمسجدجامع شهرکرد  با سخنرانی و اجرای حجج اسلام “لجمورکی” ، “پورآقایی” ، “ سید امان الله حسینی صدر” ، “سید شمس الدین و شیخ ایوب محمدیامسال با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹و لزوم رعایت مسایل بهداشتی و نیز عدم اجتماع در مساجد و حسینیه ها، این مراسم معنوی هر شب از ساعت۲۲:۳۰ برگزار و بصورت زنده از صحفات  شبکه های مجازی  اینستاگرام به آدرس های : ?@masjedjame_chb و  ?@heyat_chb و  آپارات به آدرس : ?https://www.aparat.com/heyat_chb/live پخش می شود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدحسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *