مراسم احیاء لیالی با عظمت قدر شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / مراسم احیاء لیالی با عظمت قدر شهرکرد + تصویر

مراسم احیای لیالی با عظمت قدر در مسجدجامع و مصلای برزگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزارشد.

مراسم احیاء لیالی با عظمت قدر شهرکرد + تصویر

مراسم احیای لیالی با عظمت قدر در مسجدجامع  و مصلای برزگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم احیای  شب های 19- 21و23 ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی(پیشگیری از شیوع کرونا) در مصلای برزگ امام خمینی (ره) به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و در مسجدجامع شهرکرد به همت هیأت رزمندگان اسلام  استان از ساعت 24 الی 2 بامداد برگزار شد.

مراسم لیالی پرفضیلت قدر در مصلا برزگ امام خمینی (ره) شهرکرد با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت دعای توسل ، کمیل و مناجات حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام در مسجد کوفه و دعای جوشن کبیر و همچنین با سخنرانی و توسل به قرآن توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و نیز حجج اسلام سیدابوالحسن فاطمی،مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد ، سید محمد احمدی رییس حوزه های علمیه استان و امام جمعه فرخشهر و شیخ عباس نکونام از وعاظ مطرح کشور برگزارشد.

این مراسم معنوی با تلاش ارزشمند مدیرکل ، معاونین و مسئولان رسانه ملی از صداوسیمای استان به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

همچنین مراسم معنوی احیاء در لیالی با عظمت قدر در مسجدجامع شهرکرد با تلاوت آیات نوران قرآن مجید آغاز و در ادامه مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام به قرائت دعای افتتاح و زیارت عاشورا، جوشن کبیر و ذکر مصیبت پرداختند و در قسمت دوم برنامه سخنرانی و توسل به قرآن توسط حجج اسلام شیخ ایوب محمدی ، دکتر شیخ باقر مختاری  و شیخ حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان انجام شد. این مراسم معنوی مانند سایر برنامه های هر شب ماه نزول قرآن به صورت زنده از فضای مجازی از صحفات  شبکه های مجازی  اینستاگرام به آدرس های : masjedjame_chb@? و  heyat_chb@?و  آپارات به آدرس : https://www.aparat.com/heyat_chb/live ?پخش شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدحسین توسلی- سیدرضاحسینی

لیالی با عظمت قدر در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد

لیالی با عظمت قدر در مسجدجامع شهرکرد

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *