مراسم اعیاد شعبانیه در فلارد + تصویر

خانه / استان ها / مراسم اعیاد شعبانیه در فلارد + تصویر

حجت الاسلام خیری همزمان با اعیادشعبانیه گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و یک سازمان جامع الاطراف است.

امام‌جمعه بخش فلارد؛

سپاه پاسداران یک سازمان جامع الاطراف است

حجت الاسلام خیری همزمان با اعیادشعبانیه گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و یک سازمان جامع الاطراف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت امام حسین‌ علیه السلام ، روز پاسدار و میلاد مسعود پرچمدار کربلا حضرت ابوالفضل علیه السلام روز جانباز و خجسته میلاد حضرت امام‌سجاد علیه السلام بارعایت فاصله بهداشتی  و تجلیل از پاسداران و جانبازان در فلارد برگزار شد.

در این مراسم امام‌جمعه بخش فلارد، ولادت باسعادت سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين علیه السلام، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و حضرت امام سجاد علیه السلام و روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت و برای پاسداران عزیز  و جانباران سرافراز آرزوی سلامتی و توفیق کرد و یاد شهدای پاسدار را گرامی داشت.

حجت الاسلام محمودخیری گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سومین درخشش و سومین معجزه نهضت اسلامی  امام خمینی (ره) است،اولین درخشش نهضت اسلامی در طول شصت سال اخیر از ابتدای دهه چهل آغاز و در دهه پنجاه ادامه یافت و سرانجام در سال ۱۳۵۷ به پیروزی انقلاب اسلامی رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال ۱۳۵۷ هژمونی پهلوی و حکومت طاغوت با مجاهدت عظیم مردم تحت زعامت و رهبری امام راحل (ره) در هم فرو ریخت در حالی که کمتر کسی باور می کرد با وجود حمایت های آمریکا و اسرائیل از رژیم پهلوی و تشکیلات مخوف و جنایتکار ساواک، انقلاب اسلامی به پیروزی برسد حتی خود آمریکایی ها هم نمی توانستند این حادثه عظیم یعنی پیروزی انقلاب اسلامی را پیش بینی و محاسبه کنند.

حجت الاسلام خیری گفت:دومین درخشش نهضت اسلامی، ایجاد نظام جمهوری اسلامی توسط امام راحل و اندیشمندان انقلابی مسلمان بدون هیچ سابقه و تجربه ای از جمهوری اسلامی بود، امروز اگر یمنی ها در یمن پیروز شوندو بتوانند بینی آمریکا و آل سعود را به خاک بمالند که قطعا اینچنین خواهد شد ان شاءالله چنانچه بخواهند جمهوری اسلامی تاسیس کنند، تجربه موفق جمهوری اسلامی ایران پیش روی آنان است و می توانند الگو برداری کنند در حالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی چنین الگویی وجود نداشت و جمهوری اسلامی با عنایت خداوند متعال و انفاس قدسی امام راحل بوجود آمد و این دومین درخشش و دومین معجزه نهضت اسلامی است.

وی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری جمهوری اسلامی، مهمترین مساله، صیانت از آرمان های انقلاب و محافظت از جمهوری اسلامی در برابر دشمنی های استکبار و فتنه های، فتنه گران و آشوب های، آشوبگران در همه ابعاد فرهنگی و نظامی بود و به همین منظور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به دستور امام راحل ره تشکیل شد و به این ترتیب، سومین درخشش نهضت اسلامی در شصت سال اخیر پدید آمد.

امام‌جمعه بخش فلارد، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین عنصر صیانت از انقلاب اسلامی است، زیرا هم دارای ماهیت مردمی است و هم دارای یک سازمان نظامی درجه یک است، نمود مردمی آن در داخل کشور، سازمان بسیج است و نمود مردمی ان در خارج از کشور، سپاه قدس است که با ارتباط گیری با عناصر مردمی مقاومت در سراسر دنیا در حال صدور انقلاب است. در واقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان جامع الاطراف است که هم چهره مردمی دارد و هم چهره یک نیروی نظام مند تمام عیار و دارای افتخارات ملی و بین المللی با تقدیم هزاران شهید و جانباز و ایثارگرعامل موفقیت سپاه پاسداران در درجه اول، معنویت برخاسته از ایمان و اعتقاد راسخ به ولایت و در درجه دوم رهبری حکمیمانه و تایید شده ی امامین انقلاب است.

حجت الاسلام خیری گفت:البته سهم سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی  از جمله ارتش پر افتخار و ولایتمدار را در پیروزی انقلاب اسلامی و حراست از جمهوری اسلامی نمی توان نادیده گرفت و شاهد بر این مطلب تقدیم هزاران شهید از سوی ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح است و در واقع سپاه و ارتش همچون دو برادر و یک لشکر الهی تحت لوای ولایتند، لیکن از آنجا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مولود انقلاب اسلامی است و با اشاره ولایت و نفس قدسی امام راحل پا به عرصه نهضت اسلامی گذاشته است درخششی دیگر دارد و سالروز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار عدالت و آزادگی به نام روز پاسدار نامگذاری شده است، از خداوند متعال برای تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرزوی سلامتی و توفیق داریم.

در این مراسم حاج نبی الله بابااحمدی مسئول هیأت رزمندگان اسلام فلارد هم در سخنانی کوتاه با تبریک ایام و موالید با برکت ماه نورانی شعبان، به حاضرین تبریک گفت.

اقامه نماز مغرب وعشاء ،تلاوت کلام نورانی وحی،مولود خوانی ،اهداء جوایز به جانبازان و پاسداران حاضر در مراسم و پذیرایی از دیگر برنامه های جشم میلاد انوار ثلاثه در اعیاد شعبانیه بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  حاج نبی الله بابا احمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *