مراسم اولین شب قدر در بام ایران+ تصویر

خانه / استان ها / مراسم اولین شب قدر در بام ایران+ تصویر

همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی احیای نخستین شب قدر در مساجد،حسینیه ها وآستان مقدس امامزادگان استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی احیای نخستین شب قدر در مساجد،حسینیه ها وآستان مقدس امامزادگان استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم معنوی احیای نخستین شب قدر در مساجد،حسینیه ها،آستان مقدس امامزادگان، گلزار های شهدا و تپه های نور الشهدا در استان چهارمحال و بختیاری با اجرای شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

این مراسم معنوی و سوگواری شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری و باتوجه به شرایط موجود برای جلوگیری ازشیوع ویروس منحوس کرونا باحضور جمع محدودی از عاشقان امامت و ولایت به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس نکونام و مسجدجامع این شهربا سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی ومداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد و برای بهره مندی عزیزانی که در منازل احیاء و بیمارستانها برپا کرده بودند،مراسم مصلا امام خمینی(ره)با همکاری ارزشمند مدیرکل و معاونین سیما و صدا، ازشبکه استانی جهانبین به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، سخنرانی، مراسم قرآن به سر و ذکر روضه، نوحه و سینه زنی از برنامه های احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در شهرکرد بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سید رضا حسینی و حسام رضایی فرد

 مراسم مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد

 مراسم مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *