مراسم اولین شب قدر و عزاداری مولای متقیان در فلارد لرگان + تصویر

خانه / استان ها / مراسم اولین شب قدر و عزاداری مولای متقیان در فلارد لرگان + تصویر

مراسم اولین شب قدر و عزاداری مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در مسجد حضرت‌ ابوالفصل علیه السلام شهر مال خلیفه و شهر خنگ برگزارشد.

همزمان با دیگر نقاط کشور در فلارد برگزارشد؛

مراسم اولین شب قدر و عزاداری مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در مسجد حضرت‌ ابوالفصل علیه السلام شهر مال خلیفه و شهر خنگ برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام سیدحسام فلسفی، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهادت امام اول شیعیان‌ حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام‌  را تسلیت گفت.

کارشناس مسایل مذهبی گفت:  در شب قدر، سخن از “لَیلَة القَدرِ خِیر مِنْ ألفِ شَهر است” که انسان می تواند یک شبه ره هشتاد ساله با شناخت طی کند،این راه دشوار نیست اگر دشوار بود ما را امر نمی‌کردند، دعوت نمی‌کردند.

وی ادامه داد: دشواری برای کسی است که کوله‌بار خود بزرگ بینی را بر دوش دارد اگر بار خود بینی را به زمین بگذارد،سبک می‌شود وقتی سبک بار شد،پروازش آسان می شود، پرکشیدن با ‌بال و بار سنگین ممکن نیست.

حجت الاسلام فلسفی، افزود: اگر قرآن به سر می‌گذاریم، هدف تنها این نباشد که خدا گناهان ما را بیامرزد و ما را به جهنم نبرد و ما را به بهشت ببرد، اینها ریخت و پاش سفره‌ی شب قدر است وقتی یک دوستی سفره‌ای پهن می‌کند، مائده الهی و مَأدبة الهی می‌چیند، مهمان‌های خود را به بهترین وجه پذیرایی می‌کند.

قرائت دعای افتتاح، دعای جوشن کبیر،سخنرانی، زیارت عاشورا، قرآن بسر ،مداحی و عزاداری شهادت حضرت علی بن‌ابیطالب علیه السلام از برنامه های شب ۱۹ ماه رمضان‌ شب قدر بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابا احمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *