مراسم دومین شب قدر در شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / مراسم دومین شب قدر در شهرکرد + تصویر

همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی احیای دومین شب قدر در مساجد،حسینیه ها و آستان مقدس امامزادگان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مراسم دومین شب قدر در بام ایران؛

همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی احیای دومین شب قدر در مساجد،حسینیه ها و آستان مقدس امامزادگان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم معنوی احیای دومین شب قدر در مساجد، حسینیه ها و آستان مقدس امامزادگان،در استان چهارمحال و بختیاری با اجرای شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

این مراسم معنوی و سوگواری شب شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری با حضور عاشقان امامت و ولایت به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در محلس شورای اسلامی و در مسجد جامع این شهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شوذب شیری  و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد و برای بهره مندی عزیزانی که در منازلو بیمارستانها احیاء برپا کرده بودند، مراسم مصلا امام خمینی (ره) با همکاری ارزشمند مدیرکل و معاونین سیما و صدا، از شبکه استانی جهانبین به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

 همچنین تصاویر شب زنده داری مردم از مسجدجامع شهرکرد نیز به صورت مستقیم همزمان با پخش زنده مراسم مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از قاب تلویزیون صداوسیمای استان پخش شد.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، سخنرانی، مراسم قرآن به سر و ذکر روضه، نوحه و سینه زنی از دیگر برنامه های احیای شب بیست یکم ماه مبارک رمضان در شهرکرد بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: آقایان حسینی،علیپور،بیاتی ایمانی

مراسم احیا در مسجد جامع شهرکرد

مراسم احیا در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *