مراسم سردار دلهاو عمار انقلاب درمسجدجامع شهرکرد+تصویر

خانه / استان ها / مراسم سردار دلهاو عمار انقلاب درمسجدجامع شهرکرد+تصویر

مراسم سوگواری ایام فاطمیه،دهه بصیرت،سالگرد شهادت سردار مقاومت،چهلم شهیدمحسن فخری زاده و درگذشت عمار انقلاب حضرت آیت الله مصباح یزدی‌ در مسجدجامع شهرکرد برگزار و به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد.

مراسم سردار دلهاو عمار انقلاب درمسجدجامع شهرکرد

مراسم سوگواری ایام فاطمیه،دهه بصیرت،سالگرد شهادت سردار مقاومت،چهلم شهیدمحسن فخری زاده و درگذشت عمار انقلاب حضرت آیت الله مصباح یزدی‌ در مسجدجامع شهرکرد برگزار و به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ایام فاطمیه و درگذشت عالم فرزانه و مجاهد، عمار انقلاب حضرت آیت الله محمد تقی مصباح‌ یزدی را تسلیت گفت و یاد وخاطره سردار دلها،چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده و دهه بصیرت را گرامیداشت داشت.

سردار علی محمداکبری به بخشی از ویژگی های عمار انقلاب اشاره کرد و اظهار کرد:حضرت آیت الله مصباح‌ یزدی فقیهی انقلابی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) ،مجاهدی شجاع و صادق و دانشمند بود و در سراسر عمر با برکت خود همواره تبیین کننده اصل مهم ولایت فقیه و پاسدار خط ولایت بود و مواضع محکم و صریح ایشان در برابر فتنه گران و گروه های انحرافی‌ فراموش نشدنی است.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: عمار انقلاب حضرت آیت الله  مصباح یزدی به عنوان فقیهی زمان‌شناس و عالمی متبحر در مباحث گوناگون حوزوی و فلسفی علاوه بر حضوردر عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و دفاع از آرمان‌های انقلاب ‌و اعتقادات اسلامی، با هوشمندی و زمان‌شناسی در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و شبهات فکری و عقیدتی جریان نفاق محکم ایستاد.

سردار اکبری به شخصیت علمی عمار انقلاب اشاره کرد و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی با در عمر با برکت خود، استاد فلسفه اسلامی بانشر تألیفات متنوع و تربیت شاگردان مبرز و فاضل فراوانی برای حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی، گامهای بلندی در روشنگری و هدایتگری جوانان و نسل‌های جدید را برداشت.

سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مکتب حاج قاسم اشاره کرد و افزود: عشق به اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ولایتمداری، بصیرت، دنیا گریزی، هماهنگی کردن دیانت و سیاست، و پایبندی به تکالیف شرعی،ازجمله ویژگی های سرداردلها است،برای پرورش جوانان انقلابی،بصیر، ولایتمدار و شجاع،باید مکتب حاج قاسم به نسل جدید انتقال یابد.

یادگارسالهای دفاع مقدس ادامه داد:ارتباط معنوی باخدا،انس با قرآن وقرائت ادعیه،مردمی بودن،پاسداری از ارزش ها و رعایت عدالت اجتماعی از دیگر ویژگی های مکتب شهید حاج قاسم بود،حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در تشییع  در شهرها و حرم های مطهر نشان از جاذبه و محبوبیت سردار دلها دارد.

سردار اکبری به کمک های مومنانه اقشار مختلف مردم ،ادارات و نهادهای انقلابی و امداد رسان در سطح استان اشاره و با تقدیر از همه عزیزان و هیأت رزمندگان اسلام استان گفت:خیرین،مردم مومن و بسیجی، هیأت رزمندگان اسلام،مرکزمحبین الائمه علیهم السلام و مجموعه های مسجدجامع شهرکرد در مراحل مختلف اقدام به تهیه بسته های ،البسه،ماسک ،گوشت گرم،مرغ نمودند و با شناسایی نیازمندان، ایتام و آسبیب دیدگان از ویروس کرونا تقدیم آنان نمودند و در این مرحله هم بسته های معیشتی را برای توزیع آماده کردند.

 سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: گروهای جهادی جوانان عاشورای و پیروان عترت خواهران هیأت رزمندگان اسلام  استان ، از روزهای نخست شروع بیماری کرونا برای ضدعفونی خیابان ها ،معابر و اماکن عمومی همکاری فعال داشتند و نیز با برپایی کارگاه تولید ماسک و شیفت بندی در دو نوبت خواهران در برس ، تهیه ماسک، دوخت گان و لباس کادر درمان اقدامات ارزشمندی را انجام دادند.

 اقامه نمازمغرب و عشاء،خیرمقدگویی توسلی مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام و فرمانده پایگاه شهداء مسجدجامع شهرکرد و تجلیل از فعالین فرهنگی پایگاه  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 عکاس: محمدحسین توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *