مراسم سوگواری ایام صادقیه در بندرعباس

خانه / استان ها / مراسم سوگواری ایام صادقیه در بندرعباس

در مراسم شب شهادت امام جعفر صادق (ع) که به همت هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان برپا شده بود، در رابطه ملزومات و نیاز های اقدام به هنگام، گفت: ما مسلمانیم و تابع اهل بیتیم و می خواهیم وظیفه مان را انجام دهیم و برای فهمیدن به اطلاعات نیاز داریم،  برای اقدام به هنگام امروز اطلاعات جامع ای نیاز است.

 

8b2b_img_0010.jpg (2592×1728)

وی افزود: قطعا اطلاعات ما کافی نیست که امر و نهی بکنیم و بگوییم این راه را بروید آن راه را نروید، امروز ما یک حکومت داریم جمهوری اسلامی، یک رهبر داریم در قله آن، که از این اطلاعات جامع مقام معظم رهبری خبر دارد، ما اطلاعات کافی و درستی نداریم اما در این زمان ایشان تمام اطلاعات به دستش می رسد، سیستم های اطلاعاتی و دستگاه های دولتی همه خبرشان را به ایشان می دهند.

رئیس قرار گاه عمار کشور ادامه داد: ما اگر بخواهیم اقدام به هنگام داشته باشیم فقط باید بدانیم که امام خامنه ای چه می گویند، شما توجه کنید این سید بزرگوار ما را در این مقطع به چی فراخوان کرده؟ نماز را همه می خوانیم، روزه را همه میگیریم، مسلمانیم و به مسجد می رویم، مهم این است که انسان بفهمد الان اقدام به هنگام چیست؟ آقا گفتن خرمشهرها در پیش است، اما نه خرمشهر جنگ روی زمین، بلکه تغییر فرهنگ است، می خواهند فکر مردم را عوض کنند، سوال فکر ما را نسبت به چی می خواهند عوض کنند؟ چی می خواد تغییر پیدا بکنه ؟ چه کسانی آمده اند در میدان و می خواهند تغییر ایجاد کنند؟

طائب اظهار داشت: امروز مردم ما خوب فهمیدند که نقطه ی مبارزه کجاست، ۳۷ سال است در این نقطه ایستاده اند، ۳۷ سال است فهمیده دشمن کیست، اسرائیل و آمریکا، امروز می خواهند یک تغییر باور ایجاد کنند .

وی در خصوص اسلام رحمانی و رحمانیت خدا بیان کرد:  می گویند بروید دنبال اسلام رحمانی، اسلامی که  دشمن دارد یعنی چی؟ بروید دنبال  مصداق رحمانیت خدا، رحمانیت خدا این است که به معاویه غذا می دهد به حضرت علی هم غذا می دهد، سراغ اسلام رحمانی بروید چه کار دارید بگوید اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، چه کار دارید بگوید مرگ بر آمریکا، ول کنید مثل رحمانیت خدا بزارید آمریکایی و اسرائیلی نان بخورند این یعنی اسلام رحمانی.

رئیس قرارگاه عمار کشور در باب اتفاقاتی که در اسلام رحمانی رخ می دهد، عنوان کرد: اتفاقاتی که در اسلام رحمانی می افتد امام حسین(ع) شهید می شود، معنی اسلام رحمانی اگر ما قبول کردیم یعنی حق سرش بریده شود، امام خامنه ای فرمودند نفوذ فرهنگی می خواهند تو را از خط برگردانند، می گویند به تو چه مربوط به ما چه مربوط به شما چه مربوط از خط مقدم بیایید عقب، آقا فرمود: خرمشهر ها در پیش است اما نه فتح شهر بلکه فتح ذهن ها و فرهنگ ها را خراب کنند بیایند و اثر گذاری کنند، اقدام به هنگام تک تک ما این است که کار فرهنگی کنیم و مراقب باشیم که می خواهند روی ذهن ها اثر بگذارند و ما را از خط برگردانند.

حجت اسلام طائب تصریح کرد: اگر اقدام به هنگام شد کمترین تلفات را می دهیم و صد درصد نتیجه را می گیریم، اما اگر اقدام به هنگام صورت نگرفت در آخر مانند توابین ۱۰ هزار کشته می دهیم اما هیچ نتیجه ای نمی گیریم، قیام امام حسین با ۷۲ نفرشهید اقدامی به هنگام بود اما قیام توابین اقدامی نا به هنگام بود و این فرق عمل به هنگام انجام دادن وعمل نا به هنگام انجام دادن است،

وی در پایان در رابطه با تبعیت کردن از اسلام رحمانی و کنار گذاشتن نبرد با آمریکا و اسرائیل خاطرنشان کرد: باید اقدام به هنگام را انجام دهیم، اگر الان همه وارد میدان نشویم  همه به این حرف آقا گوش نکنیم، همه در فرهنگ وارد نشویم، همه نرویم توزیع بدهیم  که اسلام رحمانی و کنار گذاشتن نبرد با آمریکا و اسرائیل یک خیانت است، اگر نرویم بعدا این آمریکا و اسرائیل چنان در سرمان خواهد زد که متوجه نمی شویم از کجا خورده ایم.

7vq_img_0029.jpg (2592×1728)

qqfu_img_0030.jpg (2592×1728)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *