مراسم فاطمیه سالگرد سردار دلها و عمارانقلاب در لردگان+ تصویر

خانه / استان ها / مراسم فاطمیه سالگرد سردار دلها و عمارانقلاب در لردگان+ تصویر

مراسم ایام فاطمیه و یکمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی وشهید ابومهدی المهندس ودرگذشت عمار انقلاب حضرت آیت الله مصباح‌ با حضور پر شور مردم ولایتمدار بخش فلارد در مصلی نماز شهر مال خلیفه  با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام خیری امام جمعه فلارد با خیر مقدم‌ به حاضرین‌ ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه مجاهد و فیلسوف گرانمایه و مفسر فرزانه و فقیه انقلابی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی اعلی الله مقامه الشریف را تسلیت گفت و ازحضور پرشور مردم فهیم تقدیر کرد.

سخنران مراسم فرمانده اسبق سپاه ناحیه لردگان با تسلیت ایام فاطمیه،سالگرد شهادت سردار دلها،رحلت عمار انقلاب و گرامیداشت دهه بصیرت به ارائه تحلیلی از چگونگی شکل گیری فتنه 88 و علل و عوامل آن پرداخت.

روشنعلی سعیدی فتنه 88 را به منزله جنگ خندق ارزیابی کرد و گفت: استکبار جهانی، منافقین و فتنه گران بر علیه انقلاب بپا کردند،فتنه گران ساختارهای اعتقادی و اساسی مملکت را مورد هجمه قرار داده و حرمت روز عاشورا را شکستند و شعارهای ساختارشکن دادند.

 وی ادامه داد: امت ولایی ما با احساس تکلیف شرعی در یوم الله حماسه نهم دی طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند و شعله های فتنه به خاموشی گرائید و یک بار دیگر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم دچار شکستی مفتضحانه شدند و امت عاشورایی ما پیروز میدان نبرد سخت فتنه شدند.

کارشناس مسایل روز  در ادامه به تبیین و تشریح خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد سرداران جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهندس المهدی پرداخت و بیان داشت: سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه مالک اشتر علی زمان خود بود و به حق نیز همین بود که علی زمان مقام معظم رهبری در نماز برپیکر پاک ومطهر ایشان متحول و منقلب و اشک بر گونه های مبارکشان جاری شد و جهانی را محزون کرد.

وی با بیان این جمله از سردار دلها که گفته بود والله والله والله از شئون عاقبت بخیری ولایت مداری است از مخاطبین خواست منش سردار دلها را نصب العین خود قرار داده و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

در ادامه سخنران مراسم به خصوصیات دیگر سردار سلیمانی از جمله: ولایتمداری اخلاق محوری، مردمی،پاک و صادق و بی آلایش بودن اشاره و برجسته ترین صفت نیکوی ایشان را اخلاص وی برشمرد.

سعیدی در پایان نیز اشاراتی به پیشرفت های کشور در زمینه علمی،پژوهشی، پزشکی و ساخت واکسن کرونا ، هسته ای،اختراعات، المپیاد ها، توان نظامی، دفاعی، موشکی و پهپادی داشت که حاصل خون مطهر سردار دلها و شهدای دفاع مقدس می باشد.

تلاوت کلام نورانی وحی،خیر مقدم ،دیکلمه،سخنرانی و مداحی از برنامه های سردار دلها بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 عکاس: حاج نبی الله بابا احمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *