مراسم فاطمیه و سردار دلها در اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / مراسم فاطمیه و سردار دلها در اشکفتک + تصویر

مکتب سردار دلها بر گرفته از مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها است

مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها و شهادت سردار دلها در مسجداعظم اشکفتک با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده مردم شهرستان های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرامیداشت.

احمد راستینه،به مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: باید به این انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) افتخار کنیم که انسان‌هایی را تربیت کرد که خود مکتب ساز شدند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مکتب سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر گرفته از مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها است.

وی،اظهار داشت: مکتب حاج قاسم همان وصیت نامه شهیداست که در آن به تبعیت از مقام معظم رهبری و حمایت از ولایت، در میدان بودن، دشمن شناسی، توجه به خانواده معظم شهدا، حمایت از نیروهای مسلح و انجام تکلیف سفارش شده است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما باید مکتب حاج قاسم را الگو و سرلوحه خود قرار دهیم و از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حمایت جدی داشته باشیم که عزت مردم به حمایت از این حکیم توانمند است.

اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیر مقدگویی و سخنان حجت‌الاسلام دکتر عرفان نژاد، قرائت حدیث شریف کساء، روضه خوانی، مداحی و سینه زنی، از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود که به همت هیئات‌ مذهبی حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، حضرت قاسم علیه السلام و هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  کرامت بیاتی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *