مراسم فاطمیه و یکمین سالگرد سرداردلها دربن+تصویر

خانه / استان ها / مراسم فاطمیه و یکمین سالگرد سرداردلها دربن+تصویر

همرزم شهید سلیمانی در مراسم گرامیداشت سالگرد این سردار دلها در مسجدجامع بن ویژگی های شخصیتی این شهید بزرگوار را تشریح کرد.

حاج قاسم سرداری بصیر و ولایتمدار بود

همرزم شهید سلیمانی در مراسم گرامیداشت سالگرد این سردار دلها در مسجدجامع بن ویژگی های شخصیتی این شهید بزرگوار را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ یکی یادگار هشت سال دفاع مقدس در جمع مردم ولایتمدار شهرستان بن درمسجد جامع این شهر گفت:شهادت شهید سلیمانی حجت را بر همه ما تمام کرد و باعث شد که هیچ کس در روز قیامت بهانه ای برای عدم دفاع از انقلاب نداشته باشد زیرا با توجه به امکانات رسانه ای که امروز وجود د ارد صدای حق طلبی و ولایتمداری این شهید بزرگوار به گوش همه رسیده است.

شاهوردی اظهار داشت:این  شهید عزیز وقتی صدای مظلومیت مردم منطقه را شنید و خوی استکباری گروه های تروریستی پرورش یافته در دامان آمریکا را مشاهده کرد با بسیج تمام نیروها به فریاد آنها شتافت و توانست با متحد نمودن ملت های منطقه گروه های تروریستی را شکست دهد و آمریکای جهانخوار را مایوس و ناامید کند.

همرزم شهید سلیمانی تاکید کرد: حاج قاسم انسان فوق العاده ای بود که ویژگی ها و شاخصه های یک انسان کامل در او جمع بود ولی می توان گفت مهمترین ویژگی این سردار بزرگوار ولایتمداری و تبعیت محض ایشان از امر ولی و بصیرت او در صحنه های گوناگون کشور بود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین استراتژی های حاج قاسم ارتباط صمیمانه با دیگران بود که باعث می شد نیروهای جبهه مقاومت به ایشان علاقه مند شوند و با جان و دل در مبارزه با داعشی های وحشی قدم بردارند و بتوانند حکومت خودخوانده داعش را بر این کره خاکی از بین ببرند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، مداحی، نوحه و ذکر مصیبت از دیگر برنامه های این مراسم بود که با رعایت اصول بهداشتی برگزارشد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 عکاس: محمدحسین توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *