مراسم معنوی بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / مراسم معنوی بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرکرد + تصویر

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، شهید سلیمانی را کابوس دشمنان انقلاب دانست و بصیرت، ولایتمداری، وحدت را از انتظارات این شهید از مردم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، شهید سلیمانی را کابوس دشمنان انقلاب دانست و بصیرت، ولایتمداری، وحدت را از انتظارات این شهید از مردم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم معنوی بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش بویژه ابومهدی المهندس در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این مراسم با تسلیت و تعزیت شهادت فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه، حاضران در این برنامه را دلدادگان مکتب شهید و شهادت و دلباختگان حق و حقیقت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نابودی داعش با تدابیر فرمانده نیروی قدس سپاه را یادآور شد و افزود: شهید سلیمانی با شهادتش نیز منطقه را از دست آمریکا نجات خواهد داد.

وی، با بیان اینکه؛ امروز ایران ام القرای جهان اسلام و جهان بشریت است، شهید سلیمانی را کابوسی برای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: آنها فکر می کردند با از بین بردن ایشان آسوده می شوند؛ اما با شهادت سردار سلیمانی، کابوس دشمنان آغاز شده است.

امام جمعه شهرکرد، گفت: همه منتظر انتقام هستند و طولی نمی کشد که دست انتقام الهی از آستین ملت قهرمان، نیروهای مسلح، حشدالشعبی که مولود بسیج ماست، و مقاومت در سراسر جهان بیرون می آید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، پیروزی را وعده الهی عنوان کرد که به زودی محقق می شود و در ادامه؛ خون شهیدانی همچون بهشتی، باهنر، رجایی و شهید سلیمانی را باعث جان گرفتن انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: وعده های الهی به زودی محقق می شوند؛ البته باید در هر مقطعی مقاومت خود را نشان دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به انتظارات شهید سلیمانی از ما اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از ما برای آب و خاک آفریده نشده ایم. ما آسمانی هستیم و باید آسمانی شویم. مؤمن اهل آسمان است و زمین گیر نمی شود. مؤمن آفریده شده تا به معراج برود. آرزوی شهید سلیمانی عزیز نیز همین بود.

وی، حضور مسئولانه و مجاهدانه در همه عرصه های انقلاب را انتظار اول شهید سلیمانی از همگان دانست و افزود: حضور مجاهدانه برای شهید سلیمانی همه چیزش بود.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: شهید سلیمانی از ما می خواهد ولایت را چون جان در بر بگیریم. این شهید یک لحظه هم به خود اجازه نداد بر خلاف رهنمودهای رهبری حرفی بزند، عملی انجام دهد، یا حرکتی بکند. او اطاعت از ولایت را تکلیف شرعی و دینی خود می دانست.

این مقام مسئول، در تشریح سومین انتظار شهید سلیمانی از همگان، خاطرنشان کرد: این شهید یک انسان متعبد بود. عبادتش، نمازهایش، شب زنده داری و خضوع او در برابر پیشگاه خدا، او را آسمانی، جهانی و بین المللی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، افزود: تعبد در پیشگاه خدا رمز رستگاری هاست. عشق شهید سلیمانی به ائمه معصومین علیهم السلام و راه ائمه، انتظار شهید از ما بود.

وی، وحدت را از دیگر انتظارات شهید سلیمانی از آحاد مردم دانست و تصریح کرد: برخی وحدت را حول محور جناح، حزب و گروه تعریف می کنند، که انتظار شهید سلیمانی این نیست، بلکه وحدت حول محور ولایت خواسته این شهید از ماست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، جناح بازی و سیاسی بازی را سم مهلک دانست و خاطرنشان کرد: ولایت، حزب و گروه نمی خواهد. ولایت راهش روشن است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تقویت نظام در همه عرصه ها را از دیگر انتظارات شهید سلیمانی دانست و گفت: انتخابات از راه های تقویت نظام است که مهم ترین مُهر تأیید برای نظام می باشد. و بعد از حضور حداکثری در انتخابات، باید مردم انتخاب و گزینش درست بر اساس مصالح انقلاب و نظام داشته باشند.

وی، مقاومت ملت در برابر استکبار، نفاق، فتنه ها، توطئه ها، تحریم ها، مشکلات، نابسامانی ها و نازیبایی ها را ضعیف کننده و نابود کننده دشمنان و آمریکا دانست و افزود: بیداری و بصیرت از دیگر انتظارات شهید سلیمانی است.

امام جمعه شهرکرد، تأکید کرد: باید نظام اسلامی را از ضعف های مسئولین جدا کنید. ضعف من را به حساب من بگذارید، نه به حساب انقلاب.

وی، به تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)، خواستار یاری رساندن به انقلاب مظلوم شد و افزود: ضعیف عمل کردن افراد باعث مظلومیت انقلاب و نظام می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب جهانی است و ویژه ایران اسلامی نیست. جانم فدای ایران درست است؛ ولی امروز ایران ام القرای جهان بشری و جهان اسلام است و باید بگوییم جانم فدای این ایران.

وی، در پایان؛ توجه به چشم انداز روشن حرکت انقلاب اسلامی را از دیگر انتظارات شهید سلیمانی برشمرد و گفت: در حوادث اخیر، آمریکا و دشمنان انقلاب تیشه به ریشه خود زدند و نابودی خود را سرعت بخشیدند.

گفتنی است: تلاوت قرآن کریم، مداحی، نوحه خوانی، پخش کلیپ و نماهنگ و سینه زنی در سوگ شهادت فرمانده رشید نیروی قدس سپاه و شهدای محور مقاومت بویژه ابومهدی المهندس از دیگر برنامه های این مراسم معنوی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد بود.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاس:  اکبر اکبری

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *