مرز خسروی کماکان مسدود است

مرز خسروی کماکان مسدود است

خانه / پیشنهاد ویژه / مرز خسروی کماکان مسدود است

مرز خسروی در استان کرمانشاه کماکان بسته است و پذیرای زائران اربعین نخواهد بود. مسئولان استان با اشاره به این خبر خواهان عدم مراجعه هیات و مردم عادی به این مرز جهت خروج از کشور شدند.

مرز خسروی کماکان مسدود است

پایگاه اطلاه رسانی هیات رزمندگان اسلام به نقل از فارس، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه در خصوص وضعیت مرزهای استان، و سفر اربعین اظهار کرد: متاسفانه امسال هم اربعین متاثر از شیوع بیماری کرونا با محدویت‌های خاصی مواجه است، دولت عراق سهمیه محدودی را برای کشور ما منظور کرده و طریفه اعزام این افراد که انشاءالله مشرف خواهند شد از طریق مرزهای هوایی است.

مرز خسروی کماکان مسدود است 
مرز خسروی کماکان مسدود است 

مرادی افزود: همه مرزهای زمینی کشور و علی الخصوص مرز خسروی، بسته است، لذا هیات مذهبی و مشتاقان به حضرت ابا عبدالله علیه السلام به سمت مرز حرکت نکنند، چرا که هم در مسیر و هم در خود مرز ما هیچگونه امکاناتی برای پذیرایی فراهم نداریم و افرادی هم که هوایی تشریف خواهند برد حتما باید واکسن‌های دوگانه رو تزریق کرده باشند و این افراد از سامانه وزارت بهداشت هم برای خروج از کشور استعلام خواهند شد.

وی بیان داشت: سهمیه‌ای که دولت عراق برای ما در نظر گرفته، بسیار ناچیز است، البته آن‌ها هم مشکلات و گرفتاری‌هایی خودشان را دارند که مهمترین آن هم، همین بیماری کرونا است، هرچند من امیدوارم با سفری که نخست وزیر عراق به کشور داشت این سهمیه افزایش پیدا کند و اگر این اتفاق رخ دهد، ممکن هست یکی از فرودگاه‌هایی که پروازهای اربعین را میزبانی خواهد کرد، فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه باشد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *