مسؤول کمیته صیانت مداحان معرفی شد

خانه / پیشنهاد ویژه / مسؤول کمیته صیانت مداحان معرفی شد

جلسه هیات رئیسه کانون مداحان با اعضای کانون مداحان شهر تهران به ریاست احمد واعظی، رئیس کانون مداحان کشور و با حضور حمید منتظر رئیس کانون مداحان استان تهران برگزار شد.

مسؤول کمیته صیانت مداحان معرفی شد

هیاتجلسه هیات رئیسه کانون مداحان با اعضای کانون مداحان شهر تهران به ریاست احمد واعظی رئیس کانون مداحان کشور و با حضور حمید منتظر رئیس کانون مداحان استان تهران با موضوع و هدف بررسی مشکلات و انحرافات اخیر در حوزه ستایشگری و راهکارهای حل این معضل برگزار شد.

احمد واعظی رئیس کانون مداحان کشور در این جلسه ضمن پرداختن به مشکلات مداحان و شنیدن سخنان اعضای کانون مداحان تهران اظهارداشت: تلاش می‌کنیم، تمام تشکل‌ها در حوزه ستایشگران اهل بیت علیهم‌السلام به یک ید واحده تبدیل شوند.

جواد حیدری، نایب رئیس کانون مداحان و مسؤول کمیته صیانت هم در این جلسه، نکاتی در خصوص حفاظت و صیانت از قداست فضای ستایشگری اعلام کرد.

مسؤول کمیته صیانت مداحان معرفی شد

رؤسای کانون مداحان استان تهران نیز در این جلسه به معضلات جامعه مداحی و راهکارهای حل آن پرداختند. همچنین مهرواره «هوای نو» به عنوان رویداد تجلیل از برگزیدگان سال هیأت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اهمیت آن برای فضای ستایشگری تشریح شد.

براساس این گزارش، جواد حیدری، مدتی پیش در آخرین جلسه هیأت رئیسه کانون مداحان به عنوان مسؤول کمیته صیانت مداحان منصوب شد.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *