مساجد تهران در میلاد سیدالکریم آذین‌بندی شد

خانه / پیشنهاد ویژه / مساجد تهران در میلاد سیدالکریم آذین‌بندی شد

سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران از برگزاری مراسم جشن ولادت پر سعادت سید الکریم حضرت عبدالعظیم حسنی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبر داد.

مساجد تهران در میلاد سیدالکریم آذین‌بندی شد

هیاتحسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد(فهما) استان تهران با اشاره به برنامه‌های ولادت سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ، گفت: در اولین گام به همت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فضاسازی و آذین بندی محلات و مساجد صورت گرفت.

وی افزود: همزمان با سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام  جشن‌های باشکوهی در فضای باز مساجد استان تهران برگزار شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: این جشن‌ها همراه با سخنرانی، مولودی‌خوانی و برنامه‌های شاد و تنوع دیگری بود که با رعایت نکات بهداشتی در شب میلاد برگزار شد و امروز نیز همزمان با روز میلاد ادامه خواهد داشت.

مساجد تهران در میلاد سیدالکریم آذین‌بندی شد

براتی ابراز کرد: کمک‌های مومنانه و اهدای بسته‌های معیشتی، یکی دیگر از برنامه‌های کانون‌ها بود که به همین منظور بسته‌های اقلام غذایی و بهداشتی در قالب عیدانه به خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت این روز فرخنده، مسابقه فرهنگی در مدارس به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و در راستای پیوند مسجد و مدرسه برای اجرای این مسابقات از ظرفیت مدارس استفاده شد.

سرپرست ستاد فهما تهران از تداوم طرح سه‌شنبه‌های تکریم با شعار شکوه مادری در سومین رویداد ملی فهما خبرداد و اضافه کرد: این طرح ذیل رواق همدلی در حال برگزاری است و در این روز نیز از مادران شهدا و سادات حسنی تقدیر به عمل آمد.

براتی عنوان کرد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس‌نوشت‌هایی نیز با محتوای ولادت سید الکریم تولید شده که در بستر فضای مجازی در حال انتشار است.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *