مشارکت مداحان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه

خانه / استان ها / مشارکت مداحان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه

همزمان با سومین مرحله رزمایش مواسات وکمک مومنانه ، مداحان استان چهارمحال و بختیاری با اهدای 110بسته معیشتی به یاری خانواده های نیازمند شتافتند.

همزمان با سومین مرحله رزمایش مواسات وکمک مومنانه ، مداحان استان چهارمحال و بختیاری با اهدای 110بسته معیشتی به یاری خانواده های نیازمند شتافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نایب رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان گفت: از روزهای نخستین شیوع ویروس منحوس کرونا، قشر مداحان و شاعران آیینی نیز برای یاری رسانی به مردم و کادر بهداشت و درمان با حضور در برنامه ضدعفونی معابر به میدان آمدند.

حمیدرضا توسلی به برگزاری مراسم در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: برپایی مراسم های دعا، مناجات، مداحی و بزرگداشت ماه های پرفضیلت رجب، شعبان و رمضان با اجرای برنامه های مختلف در فضای مجازی برای تقویت روحیه معنوی در جامعه از دیگر اقدامات مداحان در ماه های اخیر بعد از شیوع ویروس کووید19 می باشد.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: در راستای لبیک گویی به فرمان ولی امر مسلمین جهان در ارتباط با برپایی رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه، نیز مداحان و شاعران آیینی  وارد عرصه شدند و همراه با سایر اقشار طی چند مرحله به یاری خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از بیماری کرونا پرداختند.

رئیس کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمک رسانی به خانواده های نیازمند امروز همزمان با سومین مرحله رزمایش مواسات کمک مومنانه، امروز در آستانه عید سعید فطر با اهدای 110 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان با همت بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، کانون مداحان و شاعران آیینی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اجرا شد.

گفتنی است: بسته های جمع  آوری شده به شهرستان های مختلف  استان ارسال شد تا بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شود.

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *