معاون اول رئیس جمهور برای منبری‌های کشور سخنرانی می‌کند

خانه / پیشنهاد ویژه / معاون اول رئیس جمهور برای منبری‌های کشور سخنرانی می‌کند

پنجمین نشست رسالات با عنوان حرکت منبری‌های جوان هیأت‌های حسینی، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت با حضور چهره‌های شاخص منبر از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور برای منبری‌های کشور سخنرانی می‌کند

هیاتپنجمین نشست رسالات با عنوان حرکت منبری‌های جوان هیأت‌های حسینی  ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه با حضور چهره‌های شاخص منبر از استان‌های کشور در مجموعه شهدای انقلاب (سرچشمه) به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود.

در این مراسم آیت‌الله محمدباقر تحریری تولیت حوزه علمیه مروی تهران، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و محمدحسین کشکولی مدیر جدید شبکه قرآن سخنرانی خواهند کرد.

معاون اول رئیس جمهور برای منبری‌های کشور سخنرانی می‌کند

چهارمین نشست فصلی رسالات اسفندماه با حضور چهره‌های شاخص منبر از استان‌های کشور با هدف ایجاد همدلی و هم‌افزایی بیش‌تر میان منبری‌های جوان و شاخص کشور برگزار شد تا با توان و قوت بیش‌تر در منبرها به روشنگری و ارتقاء معارف اهل‌بیت علیهم السلام میان مخاطبان و مردم بپردازند.

در آن نشست در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین مباحثات مفصلی مطرح شد و مبتنی بر سؤالات، مسائل و محورهای منتج از پیش‌نشست‌های قبل از آن، راه‌کارهای ایجاد انگیزه در باب جهاد تبیین برای مخاطبان، تجربیات موفق در این حوزه، راهبردهای هم‌افزایی و تقویت این جریان، به اشتراک گذاشته شد و نقطه نظرات حاضران در جلسه بیان شد.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *