معرفی محتوای شاخص سردار دلها

معرفی محتوای شاخص سردار دلها

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / معرفی محتوای شاخص سردار دلها

گفتنی است دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای مجموعه تحت عنوان قهرمان را در خصوص مطالب مربوط به شهید سلیمانی در سایت خود بار گذاری کرده است

معرفی محتوای شاخص سردار دلها

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در طی چند روز گذشته دست به نشر محتوا های چند رسانه ای زده و در حد توان در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی تولید محتوا کرده است.

به حمد الله جبهه مقاومت از اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت در فضای مجازی مطلع است و بسیاری از پایگاه های اطلاع رسانی و سایت های فرهنگی در جهت نشر و ترویج فرهنگ مقاومت اقدام به تولید محتوا در زمینه هایی همچون، یاران شهید سلیمانی، وصیت نامه شهید، سیره شهید و مطالب دیگر مرتبط با سردار دلها کرده اند.

یکی از سایت هایی که در این زمینه تولید محتوای قوی و جامع داشته است، دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای است که عزیزان می توانند از این سایت برای مطالعه و یا منبع جهت تولید محتوا های شخصی استفاده نمایند.

معرفی محتوای شاخص سردار دلها
معرفی محتوای شاخص سردار دلها

گفتنی است دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای مجموعه تحت عنوان قهرمان را در خصوص مطالب مربوط به شهید سلیمانی در سایت خود بار گذاری کرده است که شامل آیتم های عکس، فیلم، بیانت، ابزار، آثار هنری و دست خط می باشد.

البته غالب محتوا های کار شده در سایت مذکور، محتوای مرتبط با رهبرانقلاب و حاج قاسم سلیمانی است و پژوهشگران و عــلاقه‌مـندان می توانند جهت استفاده و تولید محتوای هنری از این مجموعه استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *