معرفی پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم»

معرفی پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم»

خانه / انتظار و مهدویت / معرفی پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم»

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: پویش «به عشق مهدی هواداریم» با محوریت گره‌گشایی از کار دیگران و تثبیت نیمه شعبان به عنوان روز نمادین این کار، در قالب‌های گوناگون و از طریق رسانه‌های مختلف در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

معرفی پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم»

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام به نقل از شبستان، مهدی دانش‌آشتیانی با بیان اینکه میلاد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) از مناسبت‌هایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر حضرت(عج) را فراهم کرده است، اظهار کرد: بر این اساس پویش «به عشق مهدی(عج) هواداریم» با هدف راه‌اندازی جریان یکپارچه اجتماعی و رسانه‌ای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه برای نیمه شعبان امسال برنامه‌ریزی شده است.

معرفی پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم»
معرفی پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم»

وی افزود: یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی این پویش، تعیین و تثبیت روز نیمه شعبان به عنوان نماد دستگیری و گره‌گشایی در جامعه است.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شعار این پویش، «هوادار مهدی، هوادار مردم است» تعیین شده، خاطرنشان کرد: تمام اقشار و به طور خاص آنان که دل در گرو امام عصر(عج) داشته و خود را منتظر آن حضرت(عج) می‌دانند می‌توانند با تولید محتوای مناسب و با لحن صمیمی در این پویش شرکت کنند.

وی ادامه داد: محورهای اصلی پویش هواداریم شامل گره‌گشایی از همسایگان با محوریت مساجد محل، ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف توسط صنوف، حضور در مراسم گلریزان نیمه شعبان در سراسر کشور و استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی است.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: محتوای تولید شده می‌تواند در قالب بنر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و آگهی در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و روزنامه‌ها، نماهنگ، فلش ماب، تیزر، زیرنویس، خبر و حضور چهره‌ها در تلویزیون، تیز، مصاحبه و گفت‌وگو در رادیو، دعوت از چهره‌ها، پست موشن و استوری موشن در شبکه‌های اجتماعی و بیلبورد و استرابورد در قالب تبلیغات محیطی باشد.

معرفی پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم»
معرفی پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم»

وی با اشاره به چهار بعد شخصی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی پویش مذکور عنوان کرد: رویدادهای مختلفی برای کنشگری و همچنین برای مخاطبان مختلف در نظر گرفته شده که شامل سفیران مهدوی، فضاسازی شهری، فضای مجازی، مشتری‌مداری، اپلیکیشن‌های خدماتی، اجتماع بزرگ هواداران مهدوی، گلریزان، مراسم استغاثه و مشارکت در جشنواره‌های فرهنگی و هنری است.

دانش آشتیانی زمان‌بندی تبلیغی برای این پویش را مورد توجه قرار داد و گفت: تبلیغات به صورت محیطی، شبکه‌های اجتماعی و رادیو و تلویزیون از هفته نخست اسفندماه آغاز شده و در روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیز از هفته دوم اسفندماه پی گرفته شده است ضمن اینکه در نیمه دوم اسفندماه و با حضور چهره‌های مشهور، بعد دیگری از تبلیغات پیرامون پویش «به عشق مهدی هواداریم» آغاز می شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *