معرفی کتاب| استراتژی های انقلاب برای ظهور در کتاب انقلاب اسلامی و مهدویت

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / انقلاب اسلامی / کتابخانه انقلاب اسلامی / معرفی کتاب| استراتژی های انقلاب برای ظهور در کتاب انقلاب اسلامی و مهدویت

کتاب «انقلاب اسلامی و مهدویت» با موضوعاتی همچون مهدويت و دورنماي انقلاب اسلامی در سخنان امام خمینی رحمة الله علیه و امام خامنه ای، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کتاب «انقلاب اسلامی و مهدویت» از سری منشورات مجله امان از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف منتشر شده است.

 

در این کتاب مجموعه‌اي از مباحث در زمينه انقلاب اسلامي و مهدويت گردآوری شده است. مهدويت و دورنماي انقلاب اسلامي در سخنان امام خمینی رحمة الله علیه و امام خامنه ای، حکومت اسلامي ايران جلوه‌اي از ولايت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، چهار استراتژي انقلاب اسلامي در حرکت به سوي ظهور، موعود باوري مبناي الهي انقلاب اسلامي ايران، ايرانيان زمينه‌سازان فرهنگي ظهور، فرهنگ مهدويت جوهره انقلاب اسلامي و … از جمله مباحث در اين اثر است.

علاقه مندان می توانند این کتاب را با هزینه 40 هزار ریال طی تماس با شماره تلفن های ۸۸۹۹۸۶۰۰-۰۲۱ – ۳۷۸۴۱۱۳۰-۰۲۵ یا با مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی www.mahdaviat.ir تهیه کنند.

به کانال هیات رزمندگان اسلام بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *