مهلت ارسال آثار به مهرواره هوای نو تا ۴ دی‌ماه تمدید شد

خانه / پیشنهاد ویژه / مهلت ارسال آثار به مهرواره هوای نو تا ۴ دی‌ماه تمدید شد

مهلت ثبت نام در سه بخش هیأت، ستایشگری اهل‌بیت(ع) و کتاب اولین مهرواره «هوای نو» که پیش از این تا روز چهارشنبه 24 آذرماه اعلام شده بود، تا چهارم دی‌‎ماه تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به مهرواره هوای نو تا ۴ دی‌ماه تمدید شد

هیاتبا توجه به این‎که مهرواره «هوای نو» برای اولین‌بار است که برگزار می‌‎شود و برخی اخیراً در این زمینه اطلاع پیدا می‌‎کنند، مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مهرواره تا ۲۴ آذرماه اعلام شده بود، ۱۰ روز اضافه شد و علاقه‎‌مندان به شرکت در بخش‎‌های سه‌‎گانه این مهرواره تا چهارم دی‌‎ماه برای ثبت‌‎نام مهلت دارند.

مهلت ارسال آثار به مهرواره هوای نو تا ۴ دی‌ماه تمدید شد

اولین دوره مهرواره هوای نو در سه بخش ستایشگری، کتاب عاشورا و هیأت‌ها و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود که قرار است در هربخشی، هیأت‌ها و تشکل‌های دینی که فعال‌تر بودند و خدمات بهتری ارائه کنند، در نظام مشخص و مدونی که توسط شورای برنامه‌ریزی هر بخش و هیأت داوران تعیین می‌شود، انتخاب و به عموم مردم معرفی شوند.

به برگزیدگان رشته‎‌های بخش هیأت، حمایت و هدیه ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی و به فعالیت‌های برتر، تسهیلات ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومانی اختصاص می‌‎یابد.

علاقه‌‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از روند برگزاری مهرواره «هوای نو» می‎‌توانند به صفحه مجازی به نشانی havayenoo مراجعه کرده و از طریق وب‌سایت havayenoo.ir در بخش‌های مختلف این مهرواره ثبت‌نام کنند.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *