میثم مطیعی برای شعرخوانی به مراسم عید فطر دعوت نشد

خانه / پیشنهاد ویژه / میثم مطیعی برای شعرخوانی به مراسم عید فطر دعوت نشد

میثم مطیعی گفت: بنده، شاعران و مشاورین که در مضمون‌پردازی از آن‌ها کمک می‌گیریم، ایده‌ها و برنامه‌هایی برای طرح مسائل روز داخلی و جهان‌اسلام داشتیم، اما اساساً برای شعرخوانی در نماز عید فطر امسال دعوت نشده‌ام.

میثم مطیعی برای شعرخوانی به مراسم عید فطر دعوت نشد

هیاتبسیاری این روزها و در آستانه عید فطر که یادآور شعرخوانی‌های میثم مطیعی مداح اهل بیت علیهم السلام در مراسم نماز در مصلی امام خمینی رحمه الله است، در فضای مجازی مطرح می‌کردند که آیا مطیعی امسال هم شعرخوانی خواهد کرد؛ باتوجه به اینکه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، شعرخوانی حماسی داشت و انتقاداتی هم از دولت کرد، آیا با همان کلید واژه مشهور عید فطرهای خود «ای نشسته در صف اول» بازهم شعر خواهد خواند؟

برای شعرخوانی به مراسم عید فطر دعوت نشدم

از میثم مطیعی در این خصوص در فضای مجازی سوالی مطرح شد و او پاسخ داد: «دوستان شاعر و مشاورینی که در مضمون‌پردازی از آن‌ها کمک می‌گیریم و بنده، ایده‌ها و برنامه‌هایی برای طرح مسائل روز داخلی و جهان‌اسلام داشتیم، اما اساساً برای شعرخوانی در نماز عید فطر امسال دعوت نشده‌ام.»

میثم مطیعی برای شعرخوانی به مراسم عید فطر دعوت نشد

البته هرسال میثم مطیعی در مراسم اقامه نماز عید فطر به امامت مقام معظم رهبری در مصلی امام خمینی(ره) که با حضور خیل عظیم جمعیت برگزار می‌شد، برای شعرخوانی دعوت می‌شد و در سال‌های اخیر و همه‌گیری ویروس کرونا که این مراسم بدون حضور رهبر انقلاب بود، مجلس آن رونق همیشگی را نداشت.

نماز عید فطر امسال در دانشگاه تهران اقامه می‌شود

بر اساس اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نماز عید سعید فطر امسال در دانشگاه تهران و به امامت آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد. درهای دانشگاه تهران ساعت ۷ صبح روز عید فطر به روی نمازگزاران تهرانی باز خواهد شد. نماز عید فطر ساعت ۸ صبح اقامه خواهد شد.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *