نشست تصویری حوزه ستایشگری ویژه ایام فاطمیه و دهه بصیرت و سالگردشهادت سردار دلها در شهرکرد

خانه / استان ها / نشست تصویری حوزه ستایشگری ویژه ایام فاطمیه و دهه بصیرت و سالگردشهادت سردار دلها در شهرکرد

در آستانه ایام فاطمیه و دهه بصیرت نشست تصویری مشترک مسئولان بسیج ،کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

در آستانه ایام فاطمیه و دهه بصیرت نشست تصویری مشترک مسئولان بسیج ،کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛در آغاز جلسه مسئول بسیج مداحان استان با خیر مقدم گویی به مسئولان حاضر در این نشست به تشریح محور های نشست مشترک مسئولان بسیج ، کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی استان پرداخت.

حجت الله کیانی ایام فاطمیه ،گرامیداشت حماسه 9دی، سالگرد شهادت سرداردلها حاج قاسم سلیمانی، استفاده بهینه ازفضای مجازی در اجرای برنامه های معنوی و بصبرت افزایی و ادامه کمک های مومنانه در سطح استان را از جمله محورهای این جلسه عنوان کرد.

درادامه مسئول کانون مداحان استان با تبریک اعیاد گذشته ازجمله ولادت با سعادت قهرمان صبر، ایثار و فداکاری ، عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستان و تجلیل از فداکاری مدافعان سلامت و گرامیداشت دهه بصیرت گفت: با توجه به شرایط کنونی و منع تردد در سطح استان به خاطر ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و لزوم هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه ،حماسه 9 دی، دهه بصیرت،نخستین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این نشست در شهرستانها، به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد.

حمیدرضاتوسلی با تقدیر از تلاش ارزشمند مسئولان شورای هیئات مذهبی و بسیج و کانون مداحان در برگزاری برنامه های معنوی با استفاده از فضای مجازی و نیز انجام کمک های مومنانه گفت: با توجه به شرایط موجود و برودت هوا امکان شاید امکان برگزاری مراسم با جمعیت مانند سنوات گذشته نباشد، اما بصورت مجازی باید برنامه ها ادامه یابد و هر شهرستان با تشکیل جلسه هماهنگی و اخذ مجوز مسئولان ستاد کرونا و مراکز بهداشت و درمان در برگزاری مراسم ایام فاطمیه و دهه بصیرت، بدون جمعیت و در فضای مجازی، یا با جمعیت محدود و در مساجد و امامزادگان با اصول فاصله گذاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام نمایند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به اقدام ارزشمند اقشار مختلف مردم در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری و جمع آوری کمک مومنانه و تقدیم به آسیب دیدگان از کرونا، ایتام و نیازمندان اشاره کرد و افزود:مسئولان شورای هیئات مذهبی، رزمندگان اسلام ،بسیجیان و حوزه ستایشگری در سطح استان همچنان در راستای شناسایی آسیب دیدگان و انجام کمک مومنانه با استفاده از کمک های مردمی و خیرین ارجمند اقدام نمایند.

توسلی به ادامه جلسات حوزه ستایشگری به صورت نشست تصویری و نیز در فضای مجازی و پیام رسان داخلی ایتا اشاره کرد و ادامه داد: در نظراست تا ریشه کنی این بیماری منحوس جلسات هماهنگی مناسبتی و نیز هیئت اندیشه ورز  با حضور مسئولان شورای هیئات مذهبی و بسیج و کانون مداحان شهرستانها و سایر اعضاء  به صورت مجازی و در پیام رسان داخلی ایتا برگزارشود که به عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.

کارشناس ساماندهی تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هم با تقدیر ازتشکیل این نشست تصویری برلزوم برگزاری مراسم ایام فاطمیه،دهه بصیرت وسالگرد شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی براساس نظر مسئولان ستاد کرونا و مراکز بهداشت شهرستانها تاکید کرد.

 نورالله جلیل گفت: برنامه های معنوی دهه بصیرت و ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی باید با رعایت اصول بهداشتی در سطح استان برگزار شود.

مسئول شورای هیئات مذهبی استان با تشکر از حضور به موقع مسئولان در این نشست تصویری خواستار استمرار جلسات مشترک شد.

عبدالله نیکبخت گفت :با وحدت و همدلی در حوزه ستایشگری و هیئات مذهبی، رزمندگان اسلام و بسیجیان ، تاکنون گام های بلندی در اجرای برنامه های مناسبتی و کمک های مومنانه برداشته شده است که باید تقویت شود.

تشریح طرح ثامن و استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی در کانال های داخلی ، بیان دیدگاه و نظرات و پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های این نشست تصویری بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: ابراهیم ابراهیمی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *