همایش پیاده روی گلزار شهدای امام زاده محمد حنفیه لردگان در عید غدیر خم + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / همایش پیاده روی گلزار شهدای امام زاده محمد حنفیه لردگان در عید غدیر خم + تصویر

پیاده روی عمومی از گلزار شهدای شهر خنگ تا امام زاده محمد حنفیه (علیه السلام) بابا احمدی لردگان به مناسبت عید غدیر عیدالله الاکبر برگزارشد.

پیاده روی عمومی از گلزار شهدای شهر خنگ تا امام زاده محمد حنفیه (علیه السلام) بابا احمدی لردگان به مناسبت عید غدیر عیدالله الاکبر برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  دراین همایش حجت الاسلام‌ مرادی با تبریک عید امامت و ولایت و معرفی مولای متقیان‌حضرت امیر علیه السلام‌به  به عنوان جانشین نبی گرامی اسلام  گفت: امیر المومنین  حضرت علی علیه السلام شخصیتی است که حتی بزرگان و اندیشمندان غیر مسلمان و غیر شیعه هم در خصوص فضائل او کتاب نوشته و بیاناتی داشته و دارند.

وی ادامه داد: برای نمونه جرج جرداق، یک دانشمند مسیحی علی‌‌شناس است و می‌گوید: کاش خدا همه نعمت هایی که به بشریت داده را از او می‌گرفت و در عوض آن، یک علی ابن ابیطالب دیگر به بشر میداد.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: ابن ابی‌الحدید معتزلی در مورد سخنان حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه می گوید، کلام او دون کلام الخالق و فوق کلام المخلوقین است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم  گفت:  آن حضرت فرمودند “خداوند برای برادرم علی فضائلی قرار داده که چون خیلی زیاد است، به شمارش نمی‌آید”، هر کس فضیلتی از فضائل حضرت علی را در حالی که اقرار و اعتراف به آن دارد ذکر کند، خداوند گناهان گذشته و آینده او را می بخشد.

حجت الاسلام‌ مرادی  ادامه داد:  اگر کسی فضیلتی از فضائل او را بنویسد، تا زمانی که از آن نوشته اثری باقی است، ملائکه بدون وقفه برای او طلب آمرزش می‌کنند. نگاه به چهره علی‌ ابن ابیطالب علیه السلام عبادت است .

پایان بخش پیاده روی خانوادگی اهداء ۵ هدیه کمک هزینه ی سفر به مشهد مقدس و ۲۵ هدیه لوازم خانگی به قید قرعه به شرکت کنندگان بود  و نیز سخنرانی و مولودی خوانی و توزیع شربت ، شیرینی و آش نذری بین شرکت کنندگان  از دیگربرنامه های پیاده روی خانوادگی لردگان بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس : حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *