هیئت فقط مربوط به ماه محرم نیست

خانه / پیشنهاد ویژه / هیئت فقط مربوط به ماه محرم نیست

مدیرکل تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه هیئت جایی است که در آن انسان ساخته می‌شود افزود؛ مهرواره امسال با عنوان در هوای هیئت نفسی تازه کنیم برگزار می‌شود عنوان کرد؛ این مهرواره در سه بخش کتاب، هیئت و تشکل‌ها و ستایشگری برگزار می شود.

هیئت فقط مربوط به ماه محرم نیست

هیات: حجت‌الاسلام مجید باباخانی در دومین روز از چهاردهمین همایش هیئت‌های محوری و برگزیده کشور در کرمان با بیان اینکه نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران با عنوان “هوای نو” در سطح کشور برگزار می‌شود اظهار داشت؛ امام خامنه ای فرهنگ را به مثابه هوا تشبیه کردند که برای تنفس لازم است.
وی با اشاره به اینکه این مهرواره با هدف ایجاد انگیزه بیشتر برای مردم، هیئت‌ها و تشکل‌های دینی به‌منظور ارتقا و اعتلای فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود گفت؛ هیئت فقط مربوط به ماه محرم نیست.

هیئت فقط مربوط به ماه محرم نیست

مدیرکل تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه هیئت جایی است که در آن انسان ساخته می‌شود افزود؛ مهرواره امسال با عنوان در هوای هیئت نفسی تازه کنیم برگزار می‌شود عنوان کرد؛ این مهرواره در سه بخش کتاب، هیئت و تشکل‌ها و ستایشگری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محور ویژه هیئت در سه بخش نسل حسینی، منبرهای شاخص و کرونا برگزار می‌شود گفت؛ در بخش ستایشگران یکی از این افراد برگزیده در برنامه دیدار با رهبر معظم انقلاب قرار خواهد گرفت.

باباخانی با بیان اینکه نمایشگاه مهرواره هوای نو با محصولات تولید شده فرهنگی هنری هیئت‌های برگزیده با مخاطب مردمی برگزار می‌شود افزود؛ بر اساس زمانبندی 26 آذرماه اخرین مهلت ارسال آثار و دوم بهمن ماه مراسم اختتامیه مهرواره برگزار می‌شود.

منبع: شبستان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *