واکنش محمود کریمی به شهادت حجت‌الاسلام اصلانی در حرم امام رضا

خانه / پیشنهاد ویژه / واکنش محمود کریمی به شهادت حجت‌الاسلام اصلانی در حرم امام رضا

محمود کریمی مداح اهل بیت در حاشیه مجلس مناجات‌خوانی حرم امام رضا به شهادت حجت‌الاسلام اصلانی طلبه جهادگر در حرم رضوی واکنش داد.

واکنش محمود کریمی به شهادت حجت‌الاسلام اصلانی در حرم امام رضا

هیاتمحمود کریمی مداح اهل بیت علیهم السلام بامداد امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین‌ماه در حاشیه مجلس مناجات‌خوانی حرم امام رضا علیه السلام به شهادت حجت‌الاسلام اصلانی طلبه جهادگر در حرم رضوی واکنش داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: باتوجه به غربت دین اسلام تحلیل‌های مختلفی می‌شود که بین دو ملت ایران و افغانستان اختلاف وجود دارد و یا بین شیعه و سنی اختلاف است و دنبال این موضوعات هستند تا به اختلاف دامن بزنند. نظر من این است که دلیل این موضع‌گیری‌ها قوی شدن مسلمانان است و دشمن بنا دارد اسلام را ضعیف نگه دارد. ان شاء الله به آبروی امیرالمومنین سوا خواهند شد و به خاسته‌های خود نخواهند رسید.

کریمی گفت: شهید اصلانی از جانبازان جهادگر در حوزه محرومیت‌زدایی حاشیه شهر مشهد بود که وقتی به محرومین رسیدگی می‌کرد، نگاه نمی‌کرد او شیعه است یا سنی و یا اصلاً چه دین و مذهبی دارد! او برادر دو شهید و یک جانباز بود.

این مداح اهل بیت علیهم السلام افزود: خانواده‌اش گفتند که او امسال عید سر مزار حاج قاسم سلیمانی به همه گفته بود، دعا کنید من شهید شوم. روزی‌مان باید شهادت باشد و خوش به حال آن کسی که در حرم امام رضا علیه السلام بال بال بزند.

وی گفت: روی حرمت حرم در این خصوص بسیار بحث است و ان‌شاءالله به آبروی امیرالمومنین، دشمنان امام رضا علیه السلام و این نظام مقدس جمهوری اسلامی نابود شوند. این نگاه جهادگری، نگاه حضرت زهراسلام الله علیها است که داریم: «وَ یُطْعِمُونَ الطَّعامَ عَلى‏ حُبِّهِ مِسْکیناً وَ یَتیماً وَ أَسیراً» ایشان زمانی که به مسکین، یتیم و اسیر کمک کرد از آنان درباره دین‌شان سوال نکرد.

کریمی افزود: طلبه جهادی و نیروهای جهادگر کاری به هیچی ندارند و تنها به دنبال محرومیت‌زدایی هستند. ان‌شاءالله این مملکت با سرعت پیشرفت خواهد کرد.

فیلم این سخنان را اینجا مشاهده کنید:

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *