پاسخ حجت الاسلام حامد کاشانی به شبهات مولوی عبدالحمید از علمای اهل تسنن

خانه / پیشنهاد ویژه / پاسخ حجت الاسلام حامد کاشانی به شبهات مولوی عبدالحمید از علمای اهل تسنن

پاسخ حجت الاسلام حامد کاشانی به شبهات مولوی عبدالحمید از علمای اهل تسنن

دانلود صوت پاسخ زیبای حجت الاسلام حامد کاشانی به شبهات مولوی عبدالحمید از علمای اهل تسنن هیات رزمندگان اسلام .
در ادامه با توجه به مسئله ویروس کرونا پاسخ شنیدنی حجت الاسلام حامد کاشانی کارشناس تاریخ اسلام و استاد حوزه و دانشگاه به شبهات مولوی عبدالحمید از علمای اهل تسنن برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .
وقتی بیماری کرونا در چین آمد آقای مولوی عبدالحمید گفتند : ما وضو می گیریم ، هیچ طوریمون نمیشه ! وقتی بیماری کرونا به ایران آمد و در شهرهای مختلف توسعه یافت و نماز جمعه برادران اهل سنت تعطیل شد ، آقای عبدالحمید می گفتند که واجب است و نباید به هیچ عنوان تعطیل بشه ! گفتند که مردم چین گناه کردند و لشکر خدا کرونا آمد تا آنها را عذاب کند . حالا چطوری این ویروس به ایران اومد ؟ گفتند طلاب چینی . چرا تجار چینی نه ؟! چر کسانی که از چین به جاهای دیگر رفتند و از دیگر کشورها به ایران اومدند نه ؟!
گفتند طلاب چینی این ده بیست نفری که در قم درس می خوانند ، اینها اومدند قم و چون جامعه المصطفی اینها را شستشوی مغزی میده و گناه میکنه باید عذابش دامن مردم قمرا هم بگیره! حالا چطوری کل استان ها را گرفت ؟ گفتند که : این گناهانی که در ایران میشه و به اصحاب پیامبر آنچنان که باید احترام گذاشته نمی شود  ، باید دامن همه را بگیره . اولا بیش از 170 کشور الان درگیر کرونا هستن . آیا همه آنها گناهکارند ؟ آیا اساسا هر وقت بلایی می آید به دلیل گناهه ؟
آقای عبدالحمید اگر تاریخ بخونید بد نیست . در طول تاریخ صدها عالم بزرگ شما ، محدثین شما حتی بعضی از اصحاب رسول خدا صلی الله علیه و آله ، اینها با طاعون از دنیا رفتند . آیا به خاطر گناهانشون بوده ؟! رسول خدا صلی الله علیه و آله گاهی دچار ابتلاء می شدند . معاذالله آنجا چه میخواهید بگویید !
این چه فهمیه از دین ؟! شما درباره سیل و زلزله کردستان از این سخنان گفتید و مردم را ناراحت کردید . من سوال میکنم سیل سیستان و بلوچستان حاصل کدام گناه شماست ؟ خشکسالی چندسال اخیر سیستان و بلوچستان حاصل کدام گناه شماست ؟

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

پاسخ حجت الاسلام کاشانی به شبهات مولوی عبدالحمید از علمای اهل تسنن
پاسخ زیبای حجت الاسلام کاشانی به شبهات مولوی عبدالحمید از علمای اهل تسنن

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *